مبارزه با فساد پرونده های کوچک و بزرگ نمی شناسد

اختصاصی _ گیل نامه / فعال سیاسی اصلاح طلب در استان گیلان در صفحه ایسنتاگرامش  نسبت به سخنرانی حسن روحانی واکنش نشان داد . رئیس جمهوری در سخنرانی اخیر خود در شهر یزد با اشاره بر بدهکاری و ابهامات مالی در خصوص برخی نهادها و دستگاه های اجرائی کشور با لحنی منتقدانه  « فساد دانه درشتان کجاست؟ » ازدستگاه‌های نظارتی خواستار پاسخگوئی شد و این سخنرانی از سوی قوه قضائیه و برخی سیاسیون ،  واکنش هائی در پی داشت  .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / سخنرانی حسن روحانی در شهر یزد مبنی بر فساد چند میلیون دلاری در برخی دستگاه های دولتی در کشور و لحن انتقادآمیز ایشان نسبت به نهاد های نظارتی ؛ واکنش هائی از سوی دستگاه ها و علی الخصوص قوه قضائیه در پی داشت . جمشید رسائی از فعالان عرصه سیاست و اصلاح طلبی در گیلان نسبت به سخنان روحانی انتقاد کرده و با اشاره بر اینکه مبارزه با فساد خرد و کلان نمی شناسد گفت :

مردم خواستار برخورد با همه فاسدان در هر جا و با هر عنوانی هستند . بهتر بود روحانی به جای انتقاد از قوه قضائیه که چرا سراغ پرونده های چند صد میلیاردی نمی روند ، ضمن تشکر از اقدامات این قوه اعلام میکرد که منتظر اقدامات قوه قضائیه در ارتباط با پرونده های چند صد میلیاردی هستیم و تاکید می کرد دولت آماده ارائه اطلاعات و هرگونه کمک دراین خصوص به قوه قضائیه است .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.