قیمت دلار و درهم رنج شد

قیمت سکه امامی در مسیر نزول ؛

گیل نامه /   قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته رنج شد وبرای سومین روز متوالی در سطح ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان متوقف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   نرخ ارز امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند در مرکز مبادله ارز نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرد.

نرخ ارز مبادله ای رنج شد

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته رنج شد و برای سومین روز متوالی در سطح ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان متوقف شده است.

قیمت یورو  نیز در مرکز مبادله با کاهش محدود ۳۰ تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده ۴۳ هزار و ۲۱۲ تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت درهم امارات در مرکز مبادله همانند قیمت دلار  برای دومین روز، نسبت به روز گذشته بدون تغییر و در سطح ۱۰ هزار و ۹۷۳ تومان باقی مانده است.

نرخ حواله دلار امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته رقم ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ حواله یورو و حواله درهم امارات هم امروز در این مرکز به ترتیب در محدوده  ۳۹ هزار و۳۸۱ تومان و ۹ هزار و ۹۹۳ تومان به فروش رسید.

تکرار یک سناریو در بازار دلار؟ /پیش بینی قیمت دلار

رشد قیمت دلار و یورو توافقی

قیمت دلار توافقی امروز برخلاف دلار مبادله ای مسیر رشد را طی کرد.در سایت کانون صرافان با افزایش ۱۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۲ هزار و ۲۰۹ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو نیز با افزایش ۳۰۰ تومان به طور میانگین به سطح ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

کاهش قیمت درهم توافقی

قیمت  درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز رقم میانگین ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته ۱۸۳ تومان کاهش یافته است.

قیمت سکه  امامی نزولی شد/  نیم سکه و ربع سکه در مسیر صعود

قیمت سکه امامی امروز ۲۴ اسفند ماه در سایت کانون صرافان برخلاف روز گذشته نزولی شد. آن طور که سایت مذکور اعلام کرده سکه امامی امروز  ۳۲۲ هزار تومان پایین تر از روز گذشته قیمت خورد و به طور میانگین به سطح ۲۸ میلیون و۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین نیم سکه  در همین سایت به طور میانگین ۱۶ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته ۲۸۹ هزار تومان گران‌تر شده است.

قیمت ربع سکه  نیز امروز به ۱۰ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۱۰۷ هزار تومان بالا رفته است.

اقتصاد نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.