قطعی و کاهش آب مناطق شرقی رشت

مرمت و باز سازی

گیل نامه / آب برخی مناطق شهر رشت از بامداد ۳۱ فروردین به مدت ۴ روز با افت فشار در بعضی از ساعات با قطعی آب مواجه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان گفت : برای افزایش فشار در شبکه توزیع آب رشت و همچنین بهبود کیفیت آب شهر بخصوص در منطقه شرق شهر رشت خط انتقال آب آشامیدنی مرمت و باز سازی خواهد شد.

محسن حسینی با بیان اینکه این ترمیم خطوط انتقال آب بدون حفاری خواهد بود افزود: با اجرای این تعمیرات آب آشامیدنی مشترکان مناطق جانبازان، آج بیشه، خیابان شهدا، خیابان فلسطین، خیابان چمران، بلوار انصاری، گلباغ نماز، خیابان صفاری، خیابان بیستون، خیابان مطهری و صیقلان شهر رشت با اُفت فشار و در برخی ساعات با قطعی مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص قطعی آب مشترکان تمهیداتی اندیشیده شده تصریح کرد: تعدادی تانکر آب برای تامین آب آشامیدنی مشترکان در نظر گرفته شده که با درخواست افراد به مکان مورد نظر اعزام می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان افزود: مشترکانی که دچار قطعی شدند با تلفن ۱۲۲ تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت، تا همکاران ما در اسرع وقت تانکر آب را به منطقه مورد نظر اعزام نمایند.

محسن حسینی گفت: همچنین در مناطقی که تانکر آب امکان تردد ندارد آب بسته بندی شده به اندازه مطلوب

و محیا شده است.ی با بیان اینکه مردم تا جای ممکن صرفه جویی کنند تا فشار آب در شهر متعادل بماند تا کار ترمیم به اتمام برسد افزود: صرفه جویی باعث می شود که با کمترین افت فشار و مشکلات در سطح شهر مواجه شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.