فیلم کتک زدن وحشتناک یک دانش‌آموز در شیراز توسط معلم

گیل نامه /  روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس به رسانه‌ها در ایران اعلام کرد که ضمن تایید محتوای فیلم مذکور با معلم خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / دیروز ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد معلمی در حال کتک زدن یک دانش‌آموز در کلاس درس است. گفته می‌شود که این اتفاق در شیراز و کلاس درس دینی رخ داده است.

در واکنش به انتشار این ویدیو، روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس به رسانه‌ها در ایران اعلام کرد که ضمن تایید محتوای فیلم مذکور با معلم خاطی برخورد می‌شود.

حمیدرضا شعبانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: این مساله ظهر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در کلاس پایه دهم دبیرستان ناصریان شیراز اتفاق افتاده که فیلم آن شامگاه شنبه در فضای مجازی منتشر و موجب واکنش اجرایی سریع آموزش و پرورش شد.

براساس بررسی‌های اولیه، معلم مربوطه طی تماسی با دانش آموز، از وی دلجویی کرده و موضوع به صلح و سازش بین معلم و شاگرد انجامیده است.

این اتفاق در حالی افتاد که اواخر فرودین ماه نیز دانش‌آموزی در اشنویه به خاطر پرتاب تخته پاک کن توسط معلم سرش شکست و معلم خاطی به مدت یک ماه ملزم به انجام کار‌های خدماتی شد.

فرارو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.