فضای مجازی پایگاه شیطان شده است

آیت الله مکارم شیرازی:

گیل نامه / آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با تبریک آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه، تنوع در وظایف و تعداد بالای کادر را از علل اهمیت و سختی کار در نیروی انتظامی دانسته و گفت: اینکه بتوان به تمام جنبه‌های نیروی انتظامی رسیدگی کرد، کار آسانی نیست، اما بدون تردید با تلاش مؤثر واقع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / او، مسألۀ حجاب را از موارد مهم در سطح جامعه و به ویژه قم دانسته و افزود: وضع حجاب در مجموع خوب نیست به خصوص در مسافرت‌ها که گویا آزادی بیشتری احساس می‌کنند. باید برای معضل بی حجابی راهکار ارائه داد.او در ادامه به معضلات و مفاسد فضای مجازی اشاره کرده و بیان داشت: همچنان که قبلا نیز گفته شد فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای مجازی است و در واقع، فضای مجازی پایگاه شیطان شده است.

آیت الله مکارم شیرازی، بازشدن دانشگاه‌ها و مدارس را ضروری دانسته و گفت: با کم شدن بیماری کرونا باید هر چه زودتر دانش آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس شرکت کنند. ما در حوزه علمیه نیز اصرار داریم که درس‌ها به صورت حضوری برگزار گردد.

او در پایان این دیدار بر آموزش پرسنل و کادر اداری نیروی انتظامی نسبت به مسائل دینی و مذهبی تأکید کرده و افزودند: اگر خدای ناکرده میان پرسنل نیروی انتظامی افراد ضعیف الایمانی باشند، باعث می‌شود تا نسبت به وظیفۀ خود کوتاهی کرده و به جایگاه نیروی انتظامی خدشه وارد گردد.

بهار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.