فروش فوق‌العاده لاماری ایما در نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو ایرانیان آذر ماه ۱۴۰۲

گیل نامه /    شرکت آرین پارس موتور در جدیدترین اطلاعیه خود شرایط فروش فوق‌العاده خودرو لاماری ایما را با قیمت قطعی ویژه نخستین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /       پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید. بدین منظور از متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه کاری از ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه مورخ ۰۳ / ۱۰ / ۱۴۰۲ لغایت پایان روز پنج شنبه مورخ ۰۷ / ۱۰ / ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.Ir اقدام نمایند و ضمن تکمیل فرایند ثبت‌نام با انتخاب نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان، از خدمات نوین و متمایز بهره‌مند شوند.

در این طرح خودرو لاماری ایما با مدل ۱۴۰۲ و با ۵ رنگ شامل سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز و با قیمت مصوب ۱،۴۳۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری اعلام شده و جریمه دیرکرد ۳۶ درصد (سالانه) برای آن محاسبه خواهد شد.

 

فروش فوق‌العاده لاماری ایما در نمایندگی ۲۱۰۳ تلاش خودرو ایرانیان

 

به همین منظور تمامی کسانی که قصد خرید لاماری ایما دارند می‌توانند از طریق نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان اقدام کنند. همچنین از متقاضیان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرآیند ثبت نام به نمایندگی‌های تهران و تبریز تلاش خودرو مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۹۱۱۲ و ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان سرویس‌های غیرحضوری، صفر تا صد فرایند ثبت‌نام و خرید این خودرو را بسیار آسان کرده است. چرا که برای تکمیل ثبت‌نام نیازی به حضور مشتری در محل نمایندگی نبوده و کارشناسان این شرکت تمامی فرآیندها و مراحل را بدون حضور ایشان در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند. همچنین پس از تحویل خودرو، امکان ارسال رایگان آن به هر نقطه از کشور وجود دارد. ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت بالا توسط کادر مجرب، یکی از ویژگی‌ها و مزایای این نمایندگی است. همچنین ارائه بیمه یکساله رایگان بدنه، تحویل درب منزل و ۸ نوبت کارواش رایگان ویژه مشتریان تهرانی نیز از دیگر مزایای خرید خودرو لاماری ایما از نمایندگی تلاش خودرو است.

 

نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان

 

 

راه‌های ارتباطی با نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان

 

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تلاش خودرو ایرانیان به نشانی talashkhodro.com مراجعه کنند. همچنین برای مشاوره و تکمیل ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۷۹۱۱۲ تماس بگیرند.

نمایندگی ۲۱۰۳ لاماری تلاش خودرو ایرانیان در تهران سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک ۶۰ آماده ارائه خدمات جدید و متمایز به خریداران خودرو لاماری است.

همچنین نمایندگی شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر و شماره تماس ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می‌باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.