فرزند سردار شهید قلی پور، جوان ترین مدیرکل بانوی گیلان شد

گیل نامه/دکتر مصطفی سالاری در حکمی فاطمه قلی پور را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گیلان منصوب کرد.

دکتر مصطفی سالاری در حکمی فاطمه قلی پور را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گیلان منصوب کرد.

با این انتصاب تعداد مدیران کل و مدیران ارشد بانوی استانی پس از صدور “بخشنامه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی” توسط دکتر مصطفی سالاری با رشد پنج برابری نسبت به گذشته، به ۱۵ تن رسید.

فاطمه قلی پور ۳۵ ساله از کارشناسان خوشنام و با سابقه حوزه سیاسی و انتخابات استانداری گیلان و فرزند سردار شهید محمود قلی پور از نام آوران و قهرمانان گیلان در دفاع مقدس است.

ایشان دانش آموخته  کارشناسی حسابداری،کارشناسی مهندسی معماری و کارشناس ارشد مهندسی معماری می باشند از سوابق اجرایی ایشان می توان به کارشناس امور انتخابات،رییس گروه امور انتخابات و تقسیمات کشوری،کارشناس امور احزاب و تشکلهای سیاسی،مسئول دبیرخانه کمیسیون اقوام،فرق و مذاهب شورای تامین استان،مسئول دبیرخانه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان،رییس گروه انتخابات حوزه های انتخابیه استان در انتخاباتهای مجلس شورای اسلامی،خبرگان رهبری،شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در ادوار گذشته نام برد.

بدین ترتیب سهم بانوان در میان مدیران کل و مدیران ارشد استانی پس از صدور “بخشنامه بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی” توسط دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان با رشد پنج برابری نسبت به گذشته، به ۱۵ تن رسید.

گفتنی است پیش از این عبدالحسین داداشی‌نیاکی سرپرست این اداره کل بود.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.