فاجعه در فوتبال رشت: داماش در یک قدمی انحلال!

گیل‌نامه /  از رشت متاسفانه خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. از یک سو با سقوط سپیدرود تیم محبوب این استان به رقابت های لیگ دو، داماش که یگانه امتیاز لیگ یکی رشتی ها بود نیز گفته می شود با حکم کمیته استیناف و به دلیل بدهی به کارون اروند خرمشهر، فعالیت هایش به طورکلی مختل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /  حالا شایعه شده قرار است امتیاز لیگ یکی داماش به خرم آباد واگذار شود. در این باره قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان می گوید؛ «من چیزی در این مورد نمی‌دانم. این را باید ازباشگاه داماش و باشگاه خیبر سوال کنید.»

این جواب الماسخاله بی گمان قانع کننده نیست. بنابراین او باز هم ادامه می دهد؛ «اصلا کسی نیامده که ما بخواهیم مخالفت کنیم. به نظر شما ما موافقت می‌کنیم؟ ما که موافقت نمی‌کنیم. برای خروج تیمی که تماشاگر دارد موافقت می‌کنیم؟ اگر قرار باشد از ما موافقت بگیرند، ما موافق خروج این تیم از استان گیلان نیستیم.»

این در حالی است که هوادران داماش که این روزها یک مربی بومی به نام امید هرندی را بالای سر تیم می بینند با امیدواری های زیاد در انتظار آغاز رقابت های لیگ یک بودند و آنها همچنان نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.