علت فوت همسر تایلندی یوسف تیموری

گیل نامه/ علت فوت همسر تایلندی یوسف تیموری با عکس و فیلم و ماجرای بیماری و مرگ راپان همسر سابق یوسف تیموری و مسئولیت جدیدش می خوانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری که دو سال پیش بعد از جدایی به کشور خود «تایلند» بازگشته بود بر اثر بیماری درگذشت.

یوسف تیموری بعد از یک ماه این خبر را رسانه ای کرد و از مسئولیت جدیدش گفت.

علت فوت همسر یوسف تیموری

ماجرای ازدواج در تایلند

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تابلندی بنام «راپان» ازدواج کرد ، این رابطه زمانی شکل گرفت که خانم راپان از همسر طلاق گرفته خود یک پسر هم داشت.

آقای تیموری در کشور تایلند و در زمان خرید از یک فروشگاه بلور فروشی با این خانم آشنا و در نهایت باهم ازدواج کردند و به ایران آمدند.

حتی آقای بازیگر فرزند خانم راپان رو  بعنوان فرزند خوانده پذیرفت و برایش شناسنامه ایرانی با نام «آرمین» گرفت.

علت طلاق

متاسفانه در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ این زندگی مشترک به جدایی ختم شد و خانم راپان تصمیم گرفت همسر بازیگر خود را ترک کرده و با پسرش به تایلند بازگردد.

درست همان زمان یوسف تیموری خبر جدایی خود را اعلام کرد و گفت با توافقی که با همسرش داشته آنها از هم جدا شدند تا او به کشورش بازگردد و پسر خود را با فرهنگ کشور خود بزرگ کند.

عکس یوسف تیموری و همسرش

علت فوت همسر یوسف تیموری با ناگفته ها و فیلم

خبر مرگ همسر یوسف تیموری

یوسف تیموری در روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ خبر ناراحت کننده ای را رسانه ای کرد که در چند هفته گذشته بخاطر مردم سکوت کرده بود و اعلام کرد همزمان با فوت زهره فکور صبور در هفته اول اسفند ۱۴۰۰ ، همسر سابقش خانم «راپان» به علت بیماری سرطان در تایلند درگذشته است اما بخاطر همزمانی با مرگ این بازیگر خانم ایرانی و سپس عید نوروز تصمیم گرفت با تاخیر آنرا ، رسانه ای کند.

توضیحات یوسف تیموری

مسئولیت فرزند

آقای تیموری اعلام کرده که چه این اتفاق می افتاد و نمی افتاد آرمین «فرزنده خوانده اش» بوده و مسئولیت آنرا را برعهده خواهد گرفت.

علت مرگ همسر یوسف تیموری

 

بیوگرافی از یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران ، دیپلمه هنرستان دارد که اولین بار سال ۱۳۷۵ در ۱۷ سالگی با سریال «هوای تازه» جلوی دوربین رفت.

شروع شهرت وی با مجموعه «سیب خنده» در سال ۱۳۷۶ بود و با سریال «مجید دلبندم» سال ۱۳۷۷ به اوج درخشش رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.