عقد قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری در شرکت تعاونی کارکنان

گیل نامه /  مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت ضمن اشاره به مشکلات رانندگان استیجاری اظهار داشت: در چند سال اخیر رانندگان استیجاری در خدمت شهرداری رشت با مشکلاتی نظیر فقدان بیمه و عدم امنیت شغلی مواجه بوده اند که با توجه به محدودیتهای ساختاری موجود در قرارداد قبلی امکان رفع آن وجود نداشت.

به گزارش گیل نامه / جواد شهند عقد قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری در ساختار جدید را نیازمند مصوبه شورای اسلامی شهر عنوان نمود و افزود: با نظر مساعد سرپرست شهرداری رشت و همکاری معاونین و مدیران مربوطه، لایحه ساماندهی رانندگان استیجاری در قالب جدید برای تصویب به شورای اسلامی شهر رشت ارسال می شود. وی ادامه داد: چگونگی ساز و کارهای قانونی این طرح بررسی شد و جهت بررسی و تایید نهایی در اختیار شورا قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت این نیروها تا طی مراحل قانونی آن کماکان با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خواهد بود افزود: با تصویب لایحه مذکور توسط شورای اسلامی شهر رشت رانندگان استیجاری با امضای قرارداد با شرکت تعاونی در قالب جدید ساماندهی خواهند شد و از تیر ماه در قالب تعاونی به فعالیت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان شهرداری رشت ضمن تشکر از سازمان بازرسی استان و ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر شهرداری رشت بیان داشت: پیمان پارسا علیرغم تصویب بودجه سازمان مذکور و ضوابط آن در سال جاری و تنها در راستای تحقق این طرح و کمک به رانندگان محترم همکاری بی شائبه ای داشتند.

وی در پایان گفت: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور خواستار توجه ویژه اعضای محترم شورای شهر رشت به رانندگان استیجاری هستم، زیرا با این اقدام تا حدود زیادی امنیت جسمی، روحی و روانی این افراد که اکثرا از جوانان شهر هستند تامین خواهد شد.

واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.