عقب‌نشینی تدریجی قیمت‌ها در بازار خودرو + جدول

رصد بازار خودروهای داخلی؛

گیل نامه / امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ تدوام افت قیمت دلار در بازار موجب شد روند قیمت خودرو نیز به کاهش خود ادامه دهد،‌ بطوریکه ایران خودرویی ها در بازار افت ۱ تا ۳ میلیون تومان در بازار را تجبه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /امروز دلار به پایین ترین سطح خود در ۶ ماه اخیر رسید و موجب شد تا   بازار خودرو به عقب نشینی خود ادامه دهد.

قیمت خودرو در بازار از اواخر هفته گذشته استارت خورد و با خبر خوب از مذاکرات احیای برجام به روند خود ادامه داد. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ قیمت پرتیراژهای ایران خودور در بازار افت ۱ تا ۳ میلیون تومان در بازار داشته باشند. این افت قیمت در بازار سایپایی ها نیز مشاهده شد،بطوریکه بیشتر محصولات سایپا هم امروز همانند ایران خودرویی ها افتی ۱ تا ۳ میلیون تومان داشتند.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در بازار با افت ۲ میلیون تومانی قیمت عرضه شد و قیمت آن به ۲۶۷ میلیون تومان رسید،  «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز امروز افتی ۱میلیون تومانی در بازار داشت و قیمت آن ۳۱۷ میلیونی شد. «پژو ۲۰۶  صندوقدار» هم امروز افتی ۱ میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۱۷ میلیون تومان رسید. «پژو ۲۰۶  صندوقدار» نیز افت یک میلیون تومانی در بازار داشت و با قیمت ۳۱۳ میلیون تومان عرضه شد.

براساس رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «دنا معمولی» بدون تغییر در بازار  ۳۵۳ میلیونی شد، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز افتی ۲ میلیون تومانی داشت و در بازار ۴۹۳ میلیون تومان قیمت خورد.

با توجه به رصد بازار «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر در میان خانواده سمند نیز امروز «سمند LX با موتورEF7» در بازار افت ۲ میلیون تومانی داشت و در بازار ۲۸۲ میلیون تومانی رسید، قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز با افت ۲ میلیون تومانی در بازار به ۳۱۳ میلیون تومان باقی رسید.

ایران 17

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.