طرح پرونده الکترونیک پروژه ای ملی و ماندگار با فوائدی بسیار

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :

گیل نامه /  نشست مشترک هماهنگی طرحهای استانی و سازمانی تامین اجتماعی گیلان با کارگزاری های رسمی برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در نشست مشترک هماهنگی با کارگزاری های رسمی شعب رشت و بندرانزلی با تبیین طرح فراخوان و جذب بیمه پردازان جدید اظهار داشت : وظیفه اولی تر از تکلیف سازمانی از حیث اخلاقی برای یکایک ما تلاش برای برخورداری همگانی و اکثریتی جامعه از پوششهای بیمه ای است .

ایشان افزود : در صورتی که چتر بیمه ای بصورت هدفمند و اصولی گسترده شود دیگر نیازی به دستگاههای حمایتی برای زمان اضطرار در خانواده ها از منظر اجتماعی اقتصادی در کشور نخواهیم داشت .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تشریح طرح ابتکاری اداره کل استان ، استفاده از فضای مجازی برای انتشار و قابلیتهای سامانه پیامکی را بستر اولیه اجرای این اقدام برشمرد .

درادامه این جلسه با اشاره به ضرورت تسریع در روند اجرای طرح سازمانی برای پرونده های الکترونیک ، با تاید بر ظرفیت کارگزاری ها بعنوان فرصتی بسیار بزرگ برای تامین اجتماعی ، زمانبندی و ارائه کار با کیفیت بمنزله اصل اول تحقق طرح در مسیر درست برشمرده شد .

حق پرست طرح پرونده الکترونیک را پروژه ای ملی و ماندگار در تامین اجتماعی که فواید آن در آینده نصیب بیمه شدگان و کارکنان خواهد شد قلمداد و اظهارداشت : انتظار میرود با انسجام و همدلی و تقویت برنامه ریزی ها و همسوئی مشترک گامهای خوبی برای تسریع در عملیاتی نمودن این طرح برداشته شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.