شهرستان رشت نارنجی شد/ رودسر به قرمزها پیوست

جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان:

گیل نامه /  جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان، با بیان اینکه وضعیت شهرستان رشت از قرمز به نارنجی تغییر کرده و شهرستان رودسر قرمز شده است، افزود: در شهرستان های نارنجی دو گروه از مشاغل می توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  محمود قاسم نژاد با بیان اینکه استان گیلان همچنان چهار شهرستان قرمز دارد، اظهار کرد: شهرستان های آستارا، تالش، رودبار و رودسر قرمز هستند و مابقی شهرستان ها وضعیت نارنجی دارند.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان رشت از قرمز به نارنجی تغییر کرده و شهرستان رودسر قرمز شده است، افزود: در شهرستان های نارنجی دو گروه از مشاغل می توانند فعالیت داشته باشند.

جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان تصریح کرد: در شهرستان های نارنجی علاوه بر مشاغل ضروری مانند مراکز درمانی و داروخانه ها و نانوایی ها و فروشگاه های پروتئینی، قنادی ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، باشگاه های ورزشی و سالن های بدن سازی، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، پارک ها و… نیز فعالیت خواهند داشت.

قاسم نژاد، با بیان اینکه تردد از شهرهای قرمز به نارنجی و زرد و بالعکس همچنان ممنوع است، خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر شهرستان رشت، محدودیت های تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز ادامه دارد.

 

ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.