شریفی دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان شد

تغییر در هیأت رییسه دوره‌‌ای تشکیلات احزاب اصلاح‌طلب استان؛

گیل نامه  /  هیأت رییسه جدید شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان در جلسه عصر امروز این شورا کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  با اتمام مدت سه ماهه ریاست و نایب‌رئیسی و همچنین خاتمه دوره یک ساله دبیری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان، هیأت رییسه دوره‌ای جدید این شورا، در جلسه عصر امروز که در خانه احزاب گیلان برگزار شد، کار خود را آغاز کرد.
در این جلسه، بر اساس ترتیبی که با قرعه مشخص شده بود، ژیلا طبسی، دبیر انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران(رزا) در استان گیلان، به عنوان رییس دوره‌ای جدید و محسن بیناپور خطبه‌سرا، دبیر حزب وحدت و همکاری ملی شعبه گیلان، به عنوان نایب‌رییس دوره‌ای جدید، کار خود را برای سه ماه آینده آغاز کردند و همچنین فرشاد شریفی، رییس مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی منطقه گیلان، با رأی اجماعی احزاب حاضر، برای مدت یک سال آینده، مسئولیت دبیری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان را عهده‌دار شد.
گفتنی است که فرشاد شریفی، طی سالهای ۹۴ و ۹۵ نیز، برای دو دوره یک ساله به عنوان دبیر دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان انتخاب شده بود.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، از ائتلاف ۳۰ حزب و تشکل ملی و منطقه‌ای اصلاح‌طلب تشکیل شده که ذیل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور (که با نام جبهه اصلاح‌طلبان ایران اسلامی در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور به ثبت رسیده است) به فعالیت مشغولند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.