شرکت گاز استان گیلان همواره برای خدمتگزاری به مردم عزیز استان تلاش می نماید

شهرام مداح حسینی:

گیل‌نامه /   شهرام مداح حسینی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به شور و حال آن ایام  گفت: در آن دوران وفاق و همدلی برای دفاع از کشور در میان همه اقشار جامعه اعم از مرد و زن، پیر و جوان موج می زد و همه گوش به فرمان حضرت امام خمینی در راه دفاع از کشور و میهن اسلامی جهاد نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامهمداح حسینی در بخشی دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه مردم عزیز ولی نعمت مسئولین هستند، اظهار داشت: این مقام و منصب را مردم به ما سپرده اند فلذا همه باید همانند گذشته در جهت خدمتگزاری به مردم شریف تلاش نماییم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان اضافه کرد: در همین راستا شرکت گاز بعلت احترام به مراجعین و فراهم نمودن امکانات و سیستم های مناسب پاسخگویی توانسته است تقدیرنامه جشنواره شهید رجایی را طی دو سال متوالی کسب نماید.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش شرکت گاز برای پاسخگویی به موقع به درخواست و شکایات مشترکین، گفت: بسیاری از خواسته های مراجعین نیازمند زمان و مستلزم بررسی های دقیق و کارشناسی می باشد فلذا از مراجعین محترم تقاضا می گردد تا در چنین شرایطی با صبر و آرامش، درخواست خود را پیگیری نمایند.

مداح حسینی در بخشی دیگر با اشاره به جمعیت بزرگ سالمند در استان گفت: در دین مبین اسلام اصل تکریم و پاسداشت مقام سالمندان بسیار مورد تاکید می باشد و کلیه پرسنل شرکت گاز استان گیلان تلاش می نماییم تا این سنت حسنه و امر مهم را به نحوی شایسته اجرا نماییم..

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان با اشاره به لزوم توجه هرچه بیشتر به وضعیت پیشکسوتان و سالمندان در استان گفت: سالمندان امروز، جوانان و صاحب منصبان دیروز هستند که پس از سال ها تلاش به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند لذا تجلیل از این قشر ارزشمند می بایست همواره مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان این موضوع که اصل تکریم و پاسداشت مقام پیشکسوتان در شرکت گاز استان گیلان نمود عینی دارد، گفت: این شرکت سالانه مراسمی را برای بازنشستگان خود برگزار نموده و از این عزیزان به نحو شایسته ای تجلیل بعمل می آورد.

مداح حسینی در پایان گفت: شرکت گاز استان گیلان همچنین یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تکریم و پاسداشت مقام ایثارگران سرافراز می باشد و در همین ارتباط برای مانایی و ترویج این فرهنگ غنی، کتاب خاطرات و زندگینامه ایثارگران و خانواده های معزز شهدا را در دست تهیه دارد که بحول قوه الهی این اثر ارزشمند طی آیینی در دهه فجر امسال با حضور مقامات و مسئولین استان گیلان رونمایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.