شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ۲۴ ساعته آماده همکاری و خدمات رسانی به مردم شریف استان می باشد

دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در دیدار با رئیس سازمان آتشنشانی :

گیل نامه / ۱۴ مرداد سالجاری دکتر محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی نشستی با مهندس شهرام مومنی رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری رشت و هیئت همراه به بحث و گفتگو پیرامون خدمات رسانی به مردم و مشترکین این شهرستان پرداخت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامهدر این نشست صمیمی مهندس مومنی ضمن تشکر از همراهی خوب و شایسته کارکنان عملیاتی و اتفاقات توزیع برق گیلان در زمان حوادث و بحران ها اظهارداشت : در زمان حوادثی همچون آتش سوزی در هر مکانی ، اولین مسئله مهم قطع جریان برق آن مکان بوده که همکاران توزیع برق به موقع حضور دارند .

وی خاطرنشان کرد : سازمان آتشنشانی در سطح شهرستان رشت ۱۴ ایستگاه دارد که استاندارد لازم برای خدمت رسانی را دارا       می باشد .

وی گفت : در ۴ماهه اول سال ۹۹ بیش از ۱۸۰۰ مورد حریق بوجود آمد که ۵۸% آنها اتصالی سیمهای برق ساختمان و بخش اعظم آن مربوط به عیب در سیم کشی داخلی واحدها بود .

در ادامه دکتر هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت : از ابتدای سال جاری مسئله مرکز فوریتهای برق ۱۲۱ که وظیفه پاسخگویی به مشترکین برق رادارد مورد توجه شرکت بوده و این مرکز دارای ۶۰ خط تلفن می باشد ولی در زمان بحران امکان پاسخگویی به تماسهای هجومی مشترکین وجود ندارد به همین منظور سامانه پاسخگویی ارتباطات مردمی (سام) طراحی و ارائه شد و مشترکین محترم با نصب اپلیکیشن این سامانه از طریق سایت شرکت توزیع برق گیلان می توانند از مزایایی نظیر : اعلام خاموشی برق از طرف مشترک ، امکان اطلاع یابی از خاموشی های جاری و امکان اطلاع یابی از خاموشی های با برنامه بهره مند شوند.

وی همچنین اظهارداشت : مشترکین محترم باید پیشگیری های لازم را انجام دهند تا دچار خسارت احتمالی نشوند، از این رو مشترکین در بحث لوازم خانگی حتما از دستگاه محافظ برق استفاده کنند .

هنرمند اظهار داشت:استفاده از کلیدهای نشتی جریان یا RCD برای پیشگیری از بروز آتش سوزی ناشی از اتصال سیم کشی برق داخل واحدها و ساختمان ها می تواند بسیار موثر باشد.

این مسئول افزود : امیدواریم این موضوع از طریق سازمان نظام مهندسی استان و همکاری خوب سازمان آتش نشانی برای کلیه واحدهای مسکونی مردم شریف استان محقق شود .

درخاتمه مقرر شد بین شرکت توزیع برق و آتشنشانی تفاهم نامه همکاری برای آموزشهای لازم به کارکنان منعقد شود .

شایان ذکر است این نشست در محل کار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان  و با حضور مهندس مومنی رئیس سازمان آتشنشانی به همراه معاون آموزشی و مسئول روابط  عمومی این سازمان برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.