شرایط جدید آب و هوایی، سبك زندگی جدیدی را می طلبد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

گیل نامه / باید نگرش خود را نه تنها در استفاده از انرژی برق، بلکه در استفاده از تمامی حامل های انرژی و نعمتهای خدادادی تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /“بهمن داراب زاده” مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: افزایش بی سابقه دما در جهان و قربانیان آن که در تاریخ معاصر بی سابقه بوده است و در کشور ما هم این موج گرمایی کاملا محسوس بوده، تغییر اساسی سبک زندگی را اجتناب ناپذیر کرده است.

داراب زاده با اشاره به اینکه، شرایط جدید آب و هوایی، سبک زندگی جدیدی را می طلبد، گفت : باید طرحی نو و روشی جدید ایجاد نماییم و خود را با این شرایط جدید سازگار کنیم. همانگونه که در سایر زمینه ها مانند، ارتباطات، آموزش ،اشتغال و … شاهد رویکرد جدیدی کاملا متفاوت با گذشته هستیم، باید نگرش خود را نه تنها در استفاده از انرژی برق، بلکه در استفاده از تمامی حامل های انرژی و نعمتهای خدادادی تغییر دهیم تا بتوانیم رفتاری مناسب داشته باشیم.

وی افزود: این شرایط خاص و هشدار و نگرانی کارشناسان و صاحب نظران در خصوص موج جدید گرمایی و محافظت از محیط زیست، بار دیگر با رجوع به تعالیم اسلامی در خصوص استفاده درست از مواهب خدادادی و پرهیز از اسراف را آشکار می کند و باید بر اساس این تعالیم مقدس، بیش از پیش در استفاده از نعمت های خداوند دقت داشته باشیم تا پیشاپیش از وقوع هر گونه بحرانی جلوگیری کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.