سید محمد احمدی با ۹ رای شهردار رشت باقی ماند

گیل نامه / پس از چندین ساعت جلسه علنی و غیرعلنی در انتها اعضای شورای ششم رشت بار دیگر به سیدمحمد احمدی برای هدایت مدیریت شهری اعتماد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / نخستین جلسه شورای ششم شهر رشت امروز (شنبه ۱۶ مرداد) با حضور اعضای شورا برگزار شد.

پس از چندین ساعت جلسه علنی و غیرعلنی در انتها اعضای شورای ششم رشت بار دیگر به سیدمحمد احمدی برای هدایت مدیریت شهری اعتماد کردند.

گفتنی است از ۱۱ عضو شورای شهر ۹ نفر به سید محمد احمدی رأی دادند و دو رأی نیز سفید بود.

توضیحات رییس شورای شهر رشت

محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: در جلسه علنی شورا که امروز در ساختمان جلسات شورای شهر رشت برگزار شد ، موضوع انتخاب شهردار رشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار رشت جزو وظایف قانونی و ذاتی شورا است گفت: با توجه به اتفاقات نامیمونی که در برخی از ادوار پیرامون انتخاب شهردار رشت، در این شهر رقم خورد، بنابراین شورای ششم تمامی هم و غم خود را به منظور انتخاب شهردار و با هدف تسریع بخشیدن به امور و بهبود وضعیت شهر به کار گرفت.

کارگرنیا با اشاره به اینکه پس از بحث و بررسی اعضای شورا به انتخاب و ادامه فعالیت سید محمد احمدی در جایگاه شهردار رشت رای موافق دادند بیان کرد: از مجموع یازده عضو شورا ۹ نفر موافق این موضوع بودند و امیدواریم پس از این با نظارت شورا، اقدامات خوبی در مجموعه شهرداری و سطح شهر رقم بخورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.