سپاه ، نهادی انقلابی ولایت مدار و مردمی

گیل نامه / نماینده ولی فقیه در گیلان : ولایتمداری و داشتن روحیه مردمی و جهادی از مشخصه های بارز پاسداران سپاه در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیل نامه / نماینده ولی فقیه در استان امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از نیروهای پایور سپاه قدس گیلان که به مناسبت سالروز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار برگزار شد گفت : سپاه پاسداران حافظ دستاوردهای انقلاب و مدافع حریم این مرز و بوم است.
آیت الله فلاحتی افزود : ولایتمداری و داشتن روحیه مردمی و جهادی رمز موفقیت سپاه پاسداران در دفاع از حریم و ارزش های انقلاب است.
وی در ادامه علل دشمنی زیاده خواهان جهان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشریح کرد و حفظ روحیه حق طلبی، ظلم ستیزی، عدالت خواهی و حمایت از مستضعفان را از عوامل این دشمنی برشمرد.
امام جمعه رشت در ادامه اقدام مضحک و خارج ار عرف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست دانستن نهاد انقلابی سپاه پاسداران را محکوم کرد و گفت : بی شک این حماقت ترامپ زمینه آشنایی هر چه بیشتر افکار عمومی جهان با آرمان‌ های انسان ‌دوستانه سپاه پاسداران را تجلی خواهد داد
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید، بر ضرورت تلاش مجدانه مجموعه ی نیروهای دلسوز انقلاب به ویژه سپاه پاسداران برای حمایت از تولید و کالای ایرانی تاکید کرد و افزود : رونق اشتغال و تولید در شرایط سخت اقتصادی بهترین جلوه ولایتمداری و مردم دوستی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز بر ضرورت دفاع مجدانه از آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تاکید کرد و افزود : آمریکایی ها با تروریست خواندن سپاه، منتظر انتقام فرزندان انقلاب باشند و بدانند که دشمنی با آمریکای جنایتکار باعث سرافرازی و افتخار سپاه پاسداران است.
سردار عبدالله پور حماسه ی کربلا و سیره انسان ساز سیدالشهداء را الگوی بارز نیروهای سپاه پاسداران در روند ظلم ستیزی و حق طلبی عنوان کرد و افزود : شهادت در راه خدا افتخار بزرگی است که دنیازدگان مادی گرا توان درک بهینه از این فرهنگ الهی را ندارند.
وی در ادامه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را فرصتی برای تجدید میثاق با ولایت و آرمان های پاک شهدای عنوان کرد و گفت : سپاه پاسداران همراه و همگام با دیگر نیروهای نظامی کشور، در راه دفاع از حریم ولایت و حمایت از آرمان های پاک ملت، لحظه ای کوتاهی و غفلت نخواهد کرد.

صداوسیما

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.