سقوط قیمت خودرو در بازار آزاد؛ بدون فروشنده و خریدار

گیل نامه / در حالی قیمت پراید در بازار آزاد ۲۰ میلیون تومان سقوط کرده است که عملا هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در حال حاضر اعلام سیاست های جدید وزارت صمت در خصوص بازار خودرو در کنار اعلام قیمت جدید خودروها سبب شده که کمی از هرج و مرج بازار کاسته شده و قیمت ها نزولی شوند.
سعید موتمنی؛ رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص قیمت خودروهای داخلی گفت: «۲۰۶ تیپ ۲ در حال حاضر از ۱۵۰ میلیون تومان به ۱۱۴ میلیون تومان رسیده و پراید نیز ۶۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین سمند در بازار ۱۱۴ میلیون تومان قیمت خورده و ۴۰۵ نیز از ۱۴۵ به ۱۱۰ میلیون تومان رسیده است.»
این کاهش قیمت تنها به خودروهای داخلی محدود نمی شود و خودروهای وارداتی و مونتاژی را نیز شامل می شود به نحوی که مزدا ۳ نیو ۱۲۰ میلیون تومان ارزان شده و به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت ۲۰۰۸ نیز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده و سراتو نیز ۴۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
کارشناسان توصیه می کنند که در شرایط فعلی خرید و فروشی صورت نپذیرد تا قیمت ها به یک نقطه ثابت رسیده و از التهابات بازار کاسته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.