سردار سلیمانی نماد تمام ارزش هاست | شهادت سردار دل ها ، فریاد انقلاب زنده است

سردار مقدم فر،مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سرویس فرهنگی :

اختصاصی _ گیل نامه / مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی که با حضور جمع کثیری از مردم درمیدان شهدای ذهاب شهرداری رشت برگزار شد، با بیان اینکه تمام کسانی که برای تشییع شهید سلیمانی آمدند مشمول دعاهای امام زمان عج هستند،گفت:سه سال پیش در مراسم گرامیداشت کنگره ملی شهدای گیلان سردار سلیمانی گفتند که در این مکان نورانیت شهدا را حس میکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / سردار مقدم فر جهاد،مقاومت و ایستادگی را از ویژگی های بارز شهدا خواند و افزود:سردار سلیمانی شجاعتی همراه با تدبیر داشت و فرمانده ای مسلط به ارکان نظامی در عین حال متدین و مدافع حقوق شرع بود.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص یردار سلیمانی اورا در دل همگان جا داد،عنوان کرد:سردار سلیمانی فقط خدارا می دید و از غیر خدا دل کنده بود،وی یک شخصیت تک بعدی نبود بلکه در تمامی حوزه ها دنیای علم بود.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلیمانی را یک دیپلمات در حوزه خارجی و داخلی دانست و بیان کرد:یکی از کوچکترین کارهای سردار سلیمانی رسیدگی به موسسه ایتام کرمان بود او هزاران یتیم را زیر چتر خود گرفت.

سردار مقدم فر شاخص شهید سلیمانی را ولایت فقیه اعلام کرد و گفت:سردار سلیمانی طی ۲۲ سال تمام برنامه های آمریک را بهم ریخت و جنبش سنگ را به جنبش موشک تبدیل کرد.

او هدف داعش را خراب کردن چهره اسلام عنوان کرد و گفت: در طی چند سال اخیر پهپاد های آمریکایی سردار سلیمانی را شناسایی کرده بودند اما جرات حمله به اورا نداشتند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور مردم را تجدید بیعت را رهبری خواند و اضافه کرد:امروز قاسم سلیمانی نماد تمام ارزش هاست که آمریکا را به یک فتنه و نفرت تبدیل کرد که شهادت وی زنده بودن انقلاب را فریاد کشید.

وی انتقام راهبردی را یک پروسه دراز مدت با جغرافیای وسیع دانست و افزود:ما باید کینه دشمنی آمریکا و اسراییل را برای همیشه در قلبمان نگه داریم و نسبت به توطئه های دشمن برای ناامید کردن مردم آگاه باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.