سامانه یکپارچه عرضه خودرو باز شد، امکان انتخاب ۹ مدل خودرو از ۲ خودروساز + جدول خودروها

بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو

گیل نامه /      طبق اعلام مدیر طرح یکپارچه خودرو، این سامانه روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۰ برای ثبت‌نام متقاضیانی که هنوز خودرو دریافت نکرده‌اند، مجددا بازگشایی شده است. این اقدام با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و محصولات جدید آنها انجام می‌شود تا حدود ۳ درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم نیز بتوانند خودرو دریافت کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      طبق اعلام مدیر طرح یکپارچه خودرو، این سامانه روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۲۰ برای ثبت‌نام متقاضیانی که هنوز خودرو دریافت نکرده‌اند، مجددا بازگشایی شده است. این اقدام با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و محصولات جدید آنها انجام می‌شود تا حدود ۳ درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم نیز بتوانند خودرو دریافت کنند.

با توجه به ظرفیت خالی اعلام شده توسط خودروسازان کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو، متقاضیان می‌توانند ۹ مدل از خودروهای این دو شرکت را انتخاب کنند.

از شرکت کرمان موتور می‌توان مدل‌های جک J4، کی ام سی J7، جک S3 و جک S5 و از شرکت مدیران‌خودرو مدل‌های آریزو ۶، فونیکس FX، ام وی ام تیگو ۷، ام وی ام X22 و ام وی ام X55 را انتخاب کرد.

همچنین افرادی که تاریخ تحویل خودروی آنها در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ یا سال ۱۴۰۳ مشخص شده است، می‌توانند خودروی قبلی یا سایر خودروهای همین دو خودروساز را زودتر تحویل بگیرند.

جدول خودروهای موجود در سامانه یکپارچه

شرکت مدل های خودرو تحویل
کرمان موتور جک J۴، J۷، S۳، S۵ سه ماهه
مدیران خودرو آریزو ۶، FX، تیگو۷، X۲۲، X۵۵ سه ماهه

جزئیات ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودرو

– ثبت‌نام روز گذشته مصادف با ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ آغاز شده است.

– حدود ۳ درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

– ۹ مدل خودرو از ۲ خودروساز کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو قابل انتخاب است.

– افرادی که تاریخ تحویل خودروی آنها به تعویق افتاده نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند.

– تحویل خودروها حداکثر ظرف ۳ ماه خواهد بود.

– پس از اتمام این مرحله، ظرفیت سایر خودروسازان نیز بررسی و اعلام می‌شود.

بنابراین با بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو، فرصت مناسبی برای دریافت سریع‌تر خودرو برای بخشی از متقاضیان فراهم شده است.

خودرو بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.