زارع : مهم‌ترین ارکانی که زمینه‌ساز توسعه پایدار است وجود نظم و امنیت آرامش اجتماعی است|سردار اسحاقی :سهم گیلان از پروژه هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی ۲۵۰ واحد است

سرویس سیاسی :

اختصاصی _ گیل نامه / سرپرست استانداری گیلان  مهم‌ترین ارکانی که زمینه‌ساز توسعه پایدار است وجود نظم و امنیت آرامش اجتماعی دانست و گفت:بدیهی است که این امر برای همه جوامع و کشورهای دنیا از گذشته تا کنون به عنوان مهمترین اولویت شناخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / ارسلان زارع تعیین نظم و امنیت را مهمترین عامل در ایجاد توسعه کشور خواند و افزود:امروز امنیت و آرامش اجتماعی پایدار در گیلان بعد از مشارکت و همدلی مردم مرهون زحمات نیروی انتظامی است.

وی وظیفه حافظان نظم و امنیت استان را خطیر و مستمر برشمرد و عنوان کرد:خدمات انجام شده قبل از تحویل پروژه ۲۵۰ واحد در مسکن مهر رشت بسیار ارزشمند و قابل لمس است.

 

در ادامه سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در سراسر کشور هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی به همت نیروی انتظامی آماده تحویل است،خاطر نشان کرد:سهم گیلان از پروژه هزار و ۲۴۵ واحد مسکونی ۲۵۰ واحد است که اکنون قابل بهره برداری است.

او همچنین از واگذاری ساخت ۲۰۰ واحد دیگر به پیمانکار خبر داد و تکمیل پروژه ها را در دهه فجر اعلام کرد.

 

📸 مطهره رمضان زاده 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.