ریزش قیمت طلا و درهم به فرمان دلار

گیل نامه / بازار ارز و طلا امروز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ شاهد ریزش قیمت طلا و سکه به فرمان کاهش قیمت دلار بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  بازار ارز امروز شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی عصر امروز نسبت به روز گذشته ۲۴۰ تومان پایین رفت و بر روی۲۷  هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت. در بازار متشکل ارز هم قیمت دلار  در انتهای معاملات نقدی امروز با ۲۵ هزار. و ۳۷۲ تومان بسته شد که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۸۷ تومانی را نشان می دهد.

قیمت درهم افت کرد

قیمت درهم امروز با سیگنال نزولی قیمت دلار افت کرد. قیمت درهم در بازار امروز ۷۰ تومان عقب نشینی کرد و به ۷ هزار و ۵۳۰ تومان رسید. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۷ هزارو ۶۵۷  تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت  دلار در بازار بالاتر بود.

ریزش قیمت سکه و طلا به فرمان دلار

بازار جهانی طلا امروز شاهد صعود قیمت طلا بود. این فلز گران بها  امروز با  ۱۸۲۲ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم امروز همزمان با افت قیمت دلار ، قیمت سکه و قیمت طلا ریزش کردند . قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان از روز گذشته ارزان تر بود و با ۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. قیمت سکه هم امروز ۹۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و بر روی ۱۲ میلیون و ۲۱۰ هزارتومان قرار گرفت.

با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱  میلیون و ۷۵۳ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۳.۸۸ درصد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.