روابط گمرکی ایران و آذربایجان خوب است

گیل نامه/رئیس گمرک جمهوری آذربایجان با بیان اینکه هیچ مشکلی گمرکی بین ایران و آذربایجان وجود ندارد گفت: روابط گمرکی ایران و آذربایجان به واسطه همکاری‌هایی که بین رؤسای‌جمهور دو کشور وجود دارد خوب بوده و تمام تلاش ما ارتقای سطح همکاری‌ها است.

به گزارش گیل نامه به نقل از خبرگزاری فارس ، صفر مهدی‌اف بعد از امروز در جریان افتتاح آزمایشی پروژه تیر الکترونیکی گمرک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در سالن تبلیغات اسلامی اظهار کرد: امیداوریم پس از این افتتاح آزمایشی، شاهد افتتاح رسمی پروژه تیر الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

رئیس گمرک جمهوری آذربایجان روابط تجاری و اقتصادی بین کشور را در سطوح مختلف خوب ارزیابی کرد و افزود: با هر پروژه مشترکی که بین آذری‌ها و ایرانی‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور مستحکم‌تر می‌شود.

وی اجرای پروژه تیر الکترونیکی را به نفع گمرکات ایران و جمهوری آذربایجان دانست و تصریح کرد: با اجرای این پروژه، بروکراسی اداری و کاغذبازی به حداقل رسیده و الکترونیکی شدن مبادلات از مرز باعث افزایش سرعت‌عمل گمرک در حمل‌و‌نقل و جابه‌جایی کالا می‌شود.

رئیس گمرک جمهوری آذربایجان با بیان اینکه هیچ مشکلی گمرکی بین ایران و آذربایجان وجود ندارد، افزود: روابط گمرکی ایران و آذربایجان به واسطه همکاری‌هایی که بین رؤسای‌جمهور دو کشور وجود دارد خوب بوده و تمام تلاش ما ارتقای سطح همکاری‌ها است.

 پروژه تیر الکترونیکی گمرکات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با حضور «مهدی میراشرفی» معاون وزیر و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و «صفر مهدی‌اف» رئیس گمرک جمهوری آذربایجان به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.