رسیدن به یک جبهه واحد رسانه‌ای مهمترین هدف بسیج رسانه استان گیلان است

گیل نامه / مهدی پارسا عصر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان که با حضور اعضاء هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان گیلان در دفتر ایشان برگزار شد اظهار داشت: عرصه رسانه عرصه‌ای بسیار بزرگ و مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه رسانه و کار رسانه‌ای از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است تصریح کرد: مهمترین هدف بسیج رسانه استان گیلان، رسیدن به یک جبهه واحد رسانه‌ای در استان است.

پارسا با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از رسانه‌ها در بحث سیاسی استان نقش بسزایی دارند خاطرنشان کرد: جهت پیشبرد و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه سلایق در رسانه‌ها استفاده می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان تاکید کرد: اصحاب رسانه باید در مسیر کاهش مشکلات مردم با نخبگان، مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف اجتماعی ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی با تاکید براینکه استفاده از طرفیت رسانه‌ها امری بسیار مهم است اظهار کرد: ۴۰۰ رسانه در استان گیلان وجود دارد و رسانه‌های استان گیلان از ظرفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار هستند.

پارسا با بیان اینکه تشکیل قرارگاه رسانه‌ای یکی دیگر از اهداف مهم و قابل پیگیری بسیج رسانه استان گیلان است افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ توسط رهبر انقلاب کارگروه رسانه‌ای قرارگاه تولید توسط بسیج رسانه استان گیلان به‌مدت یک هفته راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید براینکه در کارگروه رسانه‌ای قرارگاه تولید از رسانه، تولید و صنعت استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: حضور تولیدکنندگان در جمع رسانه‌ها می‌تواند پاسخگوی بسیاری از مسائل و شبهات باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یکی دیگر از اهداف کارگروه رسانه‌ای قرارگاه تولید را توجه اقشار مردم به نقش رسانه در تحقق شعار سال دانست و گفت: امیدواریم شاهد صدای واحد رسانه‌ها در استان گیلان باشیم.

پارسا با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها در سطح استان از سواد رسانه‌ای کافی برخوردار نیستند تصریح کرد: پویش سواد رسانه‌ای در ۱۰۰ مسجد استان گیلان برگزار می‌شود که امیدواریم رضایتمندی خانواده‌ها را در بر داشته ‎باشد.

وی با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با ۹ محور برگزار خواهد شد افزود: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدامی، بصیرت، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و رونق تولید جزو ۹ محور آن هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان به نقش ویژه پنجمین جشنواره ابوذر در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بخش‌های مختلف جشنواره ابوذر امسال شامل خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، عکس و موشن‌گرافیک است که باید بتوانیم آثار ماندگاری به نمایش بگذاریم.

 

اندیشه گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.