رسانه ها بدور از تعارف و تمجید ، زبان رسای مطالبات مردم باشند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ؛

گیل‌نامه /  رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان آستانه اشرفیه ، رسانه ها را زبان رسای مردم عنوان کرد و گفت :  رسانه ها زبان گویا و رسای مردم و همچنین پیگیر مطالبات آنها می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /   سرهنگ مهدی پارسا در جمع اصحاب رسانه شهرستان آستانه اشرفیه بستر رسانه را برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی مهم دانست و افزود ؛ رسانه نقش مهمی در تحقق و پیشرفت در بخش های مختلف اقتصاد کشور دارد ، چرا که امروز در شرایطی زندگی می کنیم که در آن رسانه جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان ها می باشد.
وی با اشاره به اینکه بدون پیوست رسانه ای، ظرفیت های اقتصادی به خوبی نمی توانند مورد شناسایی قرار گیرند، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی و موفقیت در جهش تولید، نیازمند فعالیت رسانه ای است که خود، نشان دهنده نقش و اهمیت خبرنگاران و اصحاب رسانه می باشد .
وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و صاحبان رسانه ها می بایست سلامت خود را حفظ کرده و اخلاق رسانه ای را رعایت کنند، گفت: رسانه ها از هر گونه تعارف و تمجید بیهوده پرهیز کرده و زبان گویای مردم در پیگیری مطالبات آنها باشند.

پارسا، معرفی و ارتقای ظرفیت های اقتصادی شهرستان را وظیفه اصلی خبرنگار دانست و افزود : سعی شود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با توطئه های دشمن، ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی و تولیدی، مطالبات مردم نیز بیان شود.
وی با اشاره به راه اندازی گروههای جهادی رسانه توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد:  تاکنون ۱۳ گروه جهادی رسانه در استان راه اندازی شده که نقش مهم آنها معرفی توانمندی های بومی، انعکاس خدمات بسیج و سپاه به جامعه، فعالیت مطالبه گری در خارج شدن چهره محرومیت از مناطق محروم و آسیب پذیر شهرها برگزاری برنامه های آموزش سواد رسانه ای می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.