رئیس قوه قضائیه وارد گیلان شد / استقبال مسئولان از آیت الله رئیسی+فیلم

صبح روز پنجشنبه؛

گیل نامه /  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد فرودگاه رشت شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استان گیلان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز وارد فرودگاه رشت شد.

استان گیلان در حالی میزبان رئیس دستگاه قضا است که استاندار گیلان، فرمانده سپاه قدس، نماینده ولی فقیه و رئیس کل دادگستری در کنار جمعی از مسئولان به استقبال آیت الله رئیسی رفتند.

رئیس قوه قضائیه در جریان سفر کاری خود به گیلان علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی این استان در شورای قضایی استان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و دیگر مسؤولان‌ دیدار می‌کند.

دیدار با قضات، کارکنان و مسؤولان قضایی و همچنین حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به گیلان بوده و ‌این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد برگزار می‌شود‌.

رییس قوه قضاییه امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: توفیقی حاصل شد در استان گیلان حضور یابم و به به مردم خونگرم، متدین و همیشه در صحنه و شهید پرور استان کیلان، مردم پرتلاش که دراین استان در هر کوی و برزن هم قبل و هم بعد از انقلاب تلاش و مجاهدت کردند و در سال های متمادی با سلحشوری و ایستادگی در مقابل ظالمان و ستمگران در تاریخ، بصیرت و حضور در صحنه به ئیژه در دوران دفاع مقدس، شهدای بزرگی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند عرض سلام و ادب و احترام می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: جا دارد من به خانواده های معزز شهیدان و ایثار گران ادای احترام کنم.

وی گفت: حضور در این استان توفیقی ست تا در خدمت همکارانم باشم. علیرغم وضعیت کرونایی که شرایط خاص خود را ایجاد می کند، بعد از حضور ۳۰نفر از همکارانم در ۳۱حوزه قضایی استان گیلان و بررسی و تحقیق نسبت به عملکرد دستگاه قضایی و هم واحدهای اداری با جمعی از همکارانمان به دلیل شرایط کرونایی در استان حضور پیدا کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.