دیدارجمعی از اعضای حزب اسلامی کاراستان گیلان  با جانباز والامقام دوران دفاع مقدس+عکس

اختصاصی-گیل نامه/بمناسبت هفته دفاع مقدس دیدار اعضای حزب کار اسلامی و مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان  عباس علیزاده با جانباز سرافراز شعبان معصومی در منزل وی محقق گردید.

در این دیدار عباس علیزاده با یادآوری خاطراتی از جنگ هشت سال دفاع مقدس به نقش و خلوص نیت گروه‌های تحقیق و تفحص شهدا اشاره کرد و گفت:تحقیق و تفحص درباره شهدا و همچنین انتقال پیکر پاک شان به میهن نشان از نیت پاک جوانان جنگ دفاع مقدس دارد.

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نمونه بارز این جوانان را شهدای مدافع حرم دانست و افزود:شهیدان جان بر کفی همانند شهید حججی متاثر از زحمات و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در جنگ هشت سال دفاع مقدس می باشند.

در ادامه جانباز ۷۰ درصد آقای ابراهیم زاده نیز در خصوص امکانات تردد جانبازان گفت:جانبازان ساکن در مجتمع معین برای امکان تردد خود نیاز مبرم به آسانسور دارند.

وی با تشکر از مساعدت های قول داده شده در این حوزه اضافه کرد:متاسفانه مراکز درمانی و داروخانه ها پوشش و پشتیبانی مناسبی از جانبازان ندارند.

شایان ذکر است جانباز والامقام شعبان معصومی بر اثر اصابت ۱۸ خمپاره و دو ترکش در ناحیه سر در عملیات منطقه سومار در سال ۶۳ به مقام ایثارگری نائل آمد.

وی در سال ۶۷ نیز با مقام معظم رهبری دیدار کرد . و خانم جوادزاده همسر صبورایشان با فداکاری پرستاری وی را بر عهده دارد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.