دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ باطل رفت حق ظاهر گشت

نویسنده : عباس اورنگ، مدیر کل تامین اجتماعی شهرستان های استان تهران

گیل‌نامه / پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم بوده و دشمنان لحظه ای از دسیسه علیه این نظام مقدس دست نکشیده اند و در طول این سالها از نیرنگ و فریب برای بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده اند راهی که مردم ایران در ۱۲ بهمن سال ۵۷ بی‌سابقه‌ترین حماسه تاریخ معاصر را رقم زدند، با استقبال از مردی که تنها مرجع و مراد بود، و با حضورش کلام “الهی و الفجر و لیال عشر”، نوید بخش پگاه روشن پیروزی شد؛ باطل رفت و حق ظاهر گشت.

در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ پس از سال ها هجران امام (ره) و پس از انتظاری سرخ و طاقت سوز، آیت اله العظمی خمینی در میان استقبال گرم عاشقان وفادار خویش بر خاک وطن قدم نهاد و آغازگر تاریخ پیروزی تا تثبیت انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به عنوان حافظان اصلی انقلاب دست از مبارزه نکشیدند و فریاد انقلاب اسلامی ایران با شعار «الله اکبر» در دنیا رعشه افکندند.
تاریخ ایران مملو از نمونه‌هایی است که همراهی و همدلی مردم و نظام سیاسی را به اثبات رسانده است. حوادث و گردبادهای سهمگینی چون توطئه های ضدانقلاب در بدو شکل‌گیری نظام اسلامی، منافقین مشرک، جنگ تحمیلی، تحریم‌، تهدید و ترور هدفمند موید این حقیقت است که مادامی که مردم در کنار این انقلاب قرار دارند و تبعیت از فرامین ولی فقیه و رهبری را در دستور کار خود قرار دهند، هیچ آسیبی بر این مملکت وارد نخواهد شد.
خورشید پرفروغ و خونین رنگ انقلاب اسلامی با گذشت چهل و دو سال از عمر خویش، اینک سرافرازانه و پر شکوه تر از گذشته از فراز چکاد پیروزی طلوع می نماید. انقلابی که بزرگ ترین و عمیق ترین تحوّل ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورد و معماربزرگ آن و احیاگر قرن، امام خمینی(ره)، اسلام ناب محمدی(ص) و آل طاهرین را به صحنه های اجتماعی آورد و با کنار زدن نظام ستمکار و طاغوتی، به اصلاح امور امت و تحکیم پایه های حکومت اسلامی شیعی در ایران پرداخت.
راهی که امام خمینی (ره) به عنوان بنیان گذار و نایب برحقش حضرت آیت‌الله امام‌خامنه‌ای (مد ظله العالی) تحت هدایت مکتب عاشورایی حسین ابن علی (ع) پیش برده و مادامی که چنین پیوندی میان امام، نظام و امت برقرار باشد، مردم ایران خواهند توانست پیشرفت و تعالی خویش را برای سالهای متمادی آذین بندی و جشن گرفته و با فرهنگ و اندیشه اسلامی به برکت این انقلاب مردمی در برابر فرهنگ و تمدن ضدارزشی و استکباری غرب ایستادگی و بر هویت و ارزش های دینی، معنوی و انسانی خود به تمثال مبارک امت امیرالمونین علی ابن ابی طلالب (ع) استوار باقی بمانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.