دنده معکوس قیمت دلار، سکه و طلا /نرخ درهم نزولی شد

برجام زیر ذره بین معامله گران ارزی

گیل نامه / قیمت دلار امروز در تهران رنج بود اما در بازارهای همسایه دنده معکوس زد. قیمت سکه هم کانال ۱۴ میلیون تومان را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / قیمت دلار در اولین روز هفته جاری افزایش چشمگیری را ثبت کرد و  توانست وارد کانال ۳۰ هزار تومان شود اما در ادامه معاملات نقدی بازار ارز تهران  شاهد دنده معکوس قیمت دلار بود .

قیمت دلار رنج شد

هر برگ اسکناس آمریکایی عصر دیروز به قیمت ۲۹ هزارو ۶۵۰ تومان مبادله شد و در بازار  امروز نسبت به روزر قبل تقریبا رنج بود . نرخ دلار امروز در محدوده ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید .

کاهش قیمت  دلار در هرات

معامله گران معتقد بودند یکی از دلایل نوسان محدود نرخ دلار در بازار ارز امروز به بازارهای همسایه بر می گردد. نرخ دلار در هرات امروز ۲۴۰  تومان پایین تر از روز قبل معامله شد و در محدوده ۲۹ هزار و ۴۸۰ تومان بود .

دلار سلیمانیه کانال عوض کرد 

سلیمانیه هم امروز نتوانست مرز ۳۰ هزار تومان را حفظ کند. نرخ دلار در بازار سلیمانیه امروز مرز ۳۰ هزار تومان را از دست داد و با بیش از ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز قبل به قیمت  ۲۹ هزارو ۸۸۰ تومان به فروش رسید.

 قیمت درهم امروز نزولی بود

در کنار عوامل یاد شده قیمت درهم امروز نزولی بود. نرخ حواله درهم امروز محدوده حساس ۸ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست داد و با کاهش ۵۰ تومانی بر روی ۸ هزار و ۱۷۰ تومان قرار گرفت.

البته رفتار بازار ساز هم موجب احتیاط بازیگران ارزی در تهران شده است.

ورود دلارمتشکل به کانال ۲۹ هزار تومان

قیمت دلار در بازار متشکل امروز افزایش چشمگیری را ثبت کرد. نرخ دلار متشکل امروز با ۸۰۰ تومان رشد وارد کانال ۲۹ هزار تومان شد .

برجام زیر ذره بین معامله گران ارزی

منابع مطلع امروز یکشنبه اعلام کردند که بررسی دقیق پاسخ های آمریکا به محورهای اصلاحی ایران در خصوص ایده‌های هماهنگ کننده اتحادیه اروپایی همچنان در سطوح کارشناسی در جریان است و این روند حداقل تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
 این در حالی است  که رسانه‌ها به صورت غیررسمی متنی را منتشر کرده‌اند که بخشی از پاسخ طولانی آمریکا به سؤال‌های ایران را در بردارد و نشان می‌دهد موارد مهمی از خواسته‌های ایران مورد قبول آمریکا واقع نشده است.

طلا و سکه و دلار

رشد قیمت اونس طلا در بازار شنبه

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا در بازار دیروز مسیر رشد  را طی کرد. فلز گران بهای جهانی روز شنبه در مقایسه با روز جمعه تقریبا ۴ دلار بالا رفت  و به قیمت ۱۷۳۹ دلار مبادله شد.

دنده معکوس قیمت سکه و طلا

بازار طلا و سکه امروز در ایران مانند نرخ دلار دنده معکوس زدند . قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در مقایسه با عصر دیروز ۶ هزار تومان کاهش را ثبت کرد و به قیمت ۱ میلیون و ۲۶۹ هزارو ۳۰۰ تومان مبادله شد .

بازار سکه امروز به دست معامله گران کاهشی افتاد . قیمت سکه روز گذشته تا محدوده ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه معاملات نقدی از سرعت افزایش قیمت سکه کم شد و فلز زرد رنگ داخلی به قیمت ۱۴ میلیون تومان معامله شد .

در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت سکه  کانال ۱۴ میلیون را از دست داد و به قیمت ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان مبادله شد .

در بازار امروز هم قیمت سکه از کانال ۱۴ به کانال ۱۳ میلیون تومان برگشت و  در محدوده ۱۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان مبادله شد . این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۷۹ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

قیمت سکه در نیمه معاملات نقدی امروز ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود . ارزش ذاتی سکه نیز امروز ۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت نقدی فاصله بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.حباب سکه هم امروز در محدوده ۱۴ درصد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.