دستگیری ۴ نفر به اتهام کتک زدن و توهین به یک زن آمر به معروف در علی آباد رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

گیل نامه /    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      سردار «حسین حسن پور» اظهار داشت: در پی ضرب و شتم و توهین به خانم آمر به معروف و سرقت موبایل وی در منطقه علی آباد رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی پلیس عاملان این اقدام شناسایی شدند افزود: ۴ متهم این پرونده با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه سرقت شده این خانم و یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر حمایت همه جانبه پلیس از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون و عرف جامعه، آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.