دستگیری راوی و انتشار دهنده فیلم درگیری دریکی از پمپ بنزین های رشت

گیل نامه / عامل تشویش اذهان عمومی و راوی فیلم پمپ بنزین بلوار شهید قلی پور رشت دستگیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  فرمانده انتظامی رشت امروز گفت : در پی درگیری میان جوانی با راننده یک خودروی سانتافه در بلوار شهید قلی پور رشت ، فردی که بدون آگاهی از اصل ماجرا ، این فیلم را با عنوان زورگیری و سرقت در فضای مجازی منتشر کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.
  • سرهنگ علی رمضانی افزود : ماموران انتظامی  راوی ۴۰ ساله فیلم پمپ بنزین بلوار شهید قلی پور شهر رشت را با حکم قضایی به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در شهروندان دستگیر و به مراجع قضائی تحویل دادند.
  • وی اضافه کرد : برابر ماده ۱۸ قانون جرائم رایانه‌ای ، هر كس به قصد تشویش اذهان عمومی یا ضرر رساندن به مقامات رسمی ، مطالب و یا تصاویر کذبی را به وسیله سامانه رایانه ‌ای یا مخابراتی منتشر کند و یا در دسترس دیگران قرار دهد ، به حبس از نود و یك روز تا ۲ سال ، جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال و یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.
  • فرمانده انتظامی رشت با اشاره به پشیمانی روایتگر ویدئو از اقدام عجولانه و بدون آگاهی خود و تشویش اذهان عمومی ، از شهروندان خواست بدون هماهنگی پلیس و مقام قضائی ، هیچ مستندی از دوربین‌های مداربسته را در اختیار افراد غیر مسئول قرار ندهند و از قضاوت های عجولانه نیز پرهیز کنند.
  • سرهنگ علی رمضانی همچنین از دستگیری عامل درگیری پمپ بنزین شهید قلی پور ، ساعاتی پس از درگیری خبرداد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.