دستگیری اراذل و اوباش در رشت

گیل نامه /  سرهنگ حسین حسن پور ، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیر اندازی چند نفر از اراذل اوباش در محله صفه سر رشت، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  او  با بیان اینکه در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک اسلحه دو لول شکاری غیر مجاز زخمی شده بود، افزود: وضعیت جسمانی این مصدوم مساعد و برای درمان در بیمارستان بستری است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه ۹ فشنگ سلاح دو لول شکاری غیر مجاز نیز در این حادثه کشف و ضبط شده است، این ۵ نفر از افراد دستگیر شده از اراذل و اوباش حرفه‌ای و سابقه دار هستند.

سرهنگ حسین حسن پور افزود: ۴ نفراز اراذل دیگر این درگیری هم با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شده اند.

او  با بیان اینکه علت این درگیری اختلافات خانوادگی اعلام شده است، تصریح کرد: هر گونه ایجاد ناامنی و ایجاد رعب و وحشت، خط قرمز پلیس است و قطعا پلیس با اخلالگران نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم و امنیت جامعه و اقدام‌های مجرمانه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی اطلاع دهند.

خبر فارسی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.