دستور کاهش ساعات کاری واحدهای تولیدی/مستمری بگیران بیمه بیکاری نیازی به حضور و غیاب ندارند

عباس علیزاده:

گیل نامه / مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد : حسب دستور استاندار ساعات کار واحدهای تولیدی کاهش می یابد و تعداد نیروها تعدیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امروز گفت : از ۲ هفته گذشته با شیوع بیماری کرونا در گیلان فعالیت همه هیات های رسیدگی حل اختلاف بر اساس دستور وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تا پایان فروردین سال آینده معلق شده است .
عباس علیزاده افزود : ضمنا همه مجامعی که قرار بود در اسفند ماه و فروردین برگزار شود چه مربوط به شرکت های تعاونی و چه مربوط به انجمن های صنفی پایان فروردین تعطیل شد.
وی تمدید فعالیت های اعضای هیات مدیره انجمن های صنفی و مجوز انجمن های کار یابی تا پایان فروردین ماه سال آینده را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از شیوع کرونا اعلام کرد.
مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت همه سالن های ورزشی مربوط به کارگران هم تعطیل شد .
عباس علیزاده افزود : بر حسب دستور استاندار ساعت کار واحدهای تولیدی وتعداد نیروهای این واحد به شرط آسیب نرسیدن به تولید کاهش یافته است.
وی در پایان تاکید کرد :مستمری بگیران بیمه بیکاری برای ثبت اثر انگشت خود به دفاتر ادارات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نروند تا پایان فروردین ماه سال آینده نیازی به حضور و غیاب ندارند.

صداوسیما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.