در شرایطی قرار نداریم که با آزمون و خطا پیش برویم / هیچ اشتباهی در زمینه تکریم ارباب رجوع پذیرفتنی نیست

شهردار رشت در بازدید از سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت عنوان کرد؛

گیل نامه /  سید محمد احمدی پس از بازدید از واحدهای مختلف سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در نشست با ریاست و مدیران این سازمان اظهار داشت: به دنبال خدمت صادقانه به شهروندان هستیم و باید تلاش نماییم در هر جایگاهی که قرار داریم برای رضای خداوند، خدمت به مردم و توسعه شهر گام بر داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / شهردار رشت بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان ها را با اهمیت دانست و ادامه داد: اگر به مجموعه عملکردی سازمانی نقدی وارد است باید منصفانه، تمامی نقاط ضعف و قوت را شناسایی نماییم و به ارائه راهکار جهت تبدیل تهدیدها به فرصت ها بپردازیم. بعضی از کاستی ها ساختاری است و برای مرتفع نمودن آنها به زمان و برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت نیازی است.

وی اظهار کرد: برقراری نظم و انضباط و ساماندهی مطلوب نیروهای انسانی یکی از اصلی ترین و مهمترین مولفه های مدیریتی است که پایه های برنامه ریزی جهت پیشبرد به سمت اهداف سازمانی را بنا می کند.

سید محمد احمدی برنامه محوری را در ضروری خواند و اظهار داشت: در شرایطی قرار نداریم که با آزمون و خطا پیش برویم و می بایست تمامی تلاش خود را برای به حداقل رساندن خطاها به کار بگیریم و با اعتماد به مدیران و تفویض اختیار به آنان انتظار حصول نتیجه مطلوب را داشته باشیم.

شهردار رشت بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: رفتار درست با مردم، تکریم و احترام به شهروندان از مباحث بسیار جدی و حائز اهمیت است که رعایت آن ضروری است و هیچ اشتباهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

شهردار رشت در ادامه با بیان اینکه رییس این سازمان از نیروهای جهادی، جوان و پویا است، افزود: امیدوارم که با برنامه ریزی مناسب، اولویت بندی پروژه ها و زمان بندی مناسب، گام های محکمی در مسیر نیل به اهداف سازمان، درآمدزایی و ارائه خدمات مطلوب تر برداشته شود.

محمد محبتی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه به ارائه توضیحاتی درباره برنامه های سازمان پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.