در سال‌جاری باید برای رفاه مردم شریف استان و خدمت رسانی شایسته گام های اساسی برداریم

عباس علیزاده در جلسه ی شورای هماهنگی مدیران استان گیلان تاکید کرد؛

گیل نامه / عباس علیزاده در اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران با اشاره به تحقق شعار “تولید،پشتیبانی ها مانع زدایی ها ” در حوزه تولید و خدمت رسانی به جامعه هدف افزود:حمایت از چرخه تولید یکی از وظایف اصلی مجموعه وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی است و براین اساس نیازمند تلاش روزافزون مدیران شورای هماهنگی در راستای تحقق شعار سال در سطح استان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به ریاست عباس علیزاده، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران و دیگر اعضای شورا به میزبانی اداره کل بهزیستی استان  گیلان برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای هماهنگی مدیران ضمن عرض تبریک عید سعید فطر از مجموعه تلاش ها و خدمات دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در استان گیلان در سال گذشته با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه تقدیر و تشکر کرد.

علیزاده در ادامه با تاکید در برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی و با بیان اینکه ادارات کل تابعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان از ظرفیت های بالقوه‌ی بالایی برخوردارند ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۰ با تلاش بیشتر در زمره‌ی استان های برتر در راستای برگزاری جلسات و پیگیری مصوبات شورا در سطح کشور باشیم.

وی در همین راستا با اشاره به برگزاری ۱۳ جلسه شورای هماهنگی مدیران در سال ۹۹ گفت: سال گذشته ۸۲ مصوبه در جلسات تصویب و از این تعداد ۷۶ مصوبه در استان اجرا شد.

علیزاده تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین فشارهای اقتصادی به اقشار مختلف جامعه، در سال‌جاری باید با تلاش مضاعف برای رفاه مردم شریف استان گام های اساسی برداریم.

رئیس شورای هماهنگی مدیران در ادامه با اشاره به تحقق شعار “تولید،پشتیبانی ها مانع زدایی ها ” در حوزه تولید و خدمت رسانی به جامعه هدف افزود:حمایت از چرخه تولید یکی از وظایف اصلی مجموعه وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی است و براین اساس نیازمند تلاش روزافزون مدیران شورای هماهنگی در راستای تحقق شعار سال در سطح استان هستیم.

وی همچنین با توجه به تکریم مقام شهدای سلامت و مدافعان سلامت، از مجموعه زحمات مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان به ویژه کادر درمان بیمارستان حضرت رسول(ص) به عنوان بیمارستان پایه ای مبارزه با کرونا در استان و همچنین اداره کل بهزیستی استان گیلان به جهت خدمات شایان در زمان شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

در این نشست قنبرپور مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از افزایش ده تخت بیمارستانی icu برای بیمارستان رسول اکرم خبرداد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز با اشاره  به افتتاح بیش از ٢۴٠٠ مرکز مثبت زندگی در سطح کشور گفت: از این میزان، ٨۴ مرکز در سطح استان شروع به فعالیت کردند.

وی همچنین با تشریح فعالیت‌های حوزه ی اجتماعی افزود: در حال حاضر ٨٨۵٣ زن سرپرست خانوار از مستمری بهره مند هست.

نحوی نژاد ادامه داد: ٢٠١۴ فرزند تحت پوشش از کمک هزینه های تحصیلی و ٣۶٧ فرزند تحت پوشش از کمک هزینه دانشجویی استفاده می کنند.

مدیرکل بهزیستی ضمن اشاره به نوع فعالیت های اورژانس اجتماعی، گفت: در سال گذشته همکاران ما در این بخش به ١۵٧٩٠ تماسی که با خط ١٢٣ برقرار شده پاسخ مناسب داده اند.

در ادامه دیگر  اعضای شورای هماهنگی مدیران استان گیلان نیز گزارشی از عملکرد دستگاه خود ارائه و در خصوص مسائل مهم استان به بحث و تبادل نظر  پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.