در راستای اشاعه و گسترش بهره مندی ذینفعان از خدمات غیر حضوری با اپلیكیشن برق من

در شركت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال انجام است؛

گیل‌نامه / مطابق برنامه ریزی صورت پذیرفته  از سوی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان بازدید های دوره ای و منسجم از میز خدمت در امورها و ادارات  اجرایی  سطح شرکت در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامههدف اصلی این بازدیدها تاکید بر آگاه سازی مراجعین درخصوص اپلیکیشن جامع وکاربردی “برق من” و طرح ملی “برق امید” است و تلاش می شود با گسترش فرهنگ استفاده از اپلیکیشن برق من ، تمامی خدمات بصورت غیر حضوری به مشترکین ارائه شود ، تا رسالت اصلی صنعت برق و شرکت توزیع برق  استان که  پاسخگویی  بهتر و ارایه با کیفیت خدمات به ذینفعان می باشد، محقق شود.
در این راستا ، مطابق بازدید های میدانی جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین بهمراه بهروز عادلی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین ضمن مراجعه حضوری به امورهای اجرایی توزیع برق سطح استان از میز خدمت مستقر بازدید بعمل آورده و راهکارهای عملی  لازم جهت تسهیل خدمت رسانی  به ارباب رجوع و مراجعین ارائه و به سوالات موجود در خصوص طرح برق امید و اپلیکیشن برق من پاسخ می دهند.
مشترکین می توانند سامانه برق ایران «اپلیکیشن برق من» را  از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ،  سایت برق امید و یا کافه بازار دانلود و نصب نمایند  و با ثبت  شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.

روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.