در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم | نباید تصور کنیم که پشه بطور کامل کنترل شده

رئیس مرکز سلامت محیط و کار؛

گیل نامه /     نشست بررسی اقدامات انجام شده در مقابله با پشه آئدس با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رئیس مرکز سلامت محیط و کار و رئیس اداره کنترل ناقلین و عوامل بیولوژیک مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      نشست بررسی اقدامات انجام شده در مقابله با پشه آئدس با حضور دکتر آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر جعفر جندقی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار و مهندس مهرداد ضرابی، رئیس اداره کنترل ناقلین و عوامل بیولوژیک مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که به منظور پایش برنامه‌های بهداشت محیط در کنترل پشه آئدس در استان با رویکرد بهسازی محیط شهری، نظارت بر عملیات مه‌پاشی و مشارکت مردم و ارائه راهکارهای اجرایی در کنترل پشه آئدس برگزار شد، رئیس مرکز سلامت محیط و کار، پس از بررسی اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: در این مدت کوتاه، عملکرد سریع و چشمگیری از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به نظارت بر بهسازی محیط شهری و همچنین نظارت بر عملیات مه پاشی، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی عمومی و پاسخ کامل به سوالات مردم بسیار بموقع و مناسب انجام شده است.

دکتر جعفر جندقی خاطرنشان کرد: ما اکنون در ابتدای مسیر مبارزه با پشه آئدس هستیم و نباید تصور کنیم که پشه بطور کامل کنترل شده و می‌بایست با برنامه‌های مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، روند کنترل پشه آئدس را با همکاری مردم ادامه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.