درخواست سرمربی سپیدرود از هواداران

گیل نامه / نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت: حضور پرشور تماشاگران در بازی فردا انگیزه بازیکنان را بیشترمی کند.

به گزارش گیل نامه / سرمربی تیم سپید رود رشت در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار مهمی را در پیش داریم و تیم ما با آمادگی لازم به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود و شرایط تیم سپیدرود شرایط بسیار خوبی است.
نادر دست نشان به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم اشاره کرد و افزود: میلاد قربانزاده از بازی محروم و عباسیان و منصوریان مصدوم است اما کورش ملکی که مصدوم بود برای این بازی آماده است.
وی خاطر نشان کرد: تیم فولاد تیم خوبی است که در خط میانی و حمله بازیکنان با تجربه ای دارد، ما موظف هستیم برای نجات سپیدرود در بازی فردا تلاش زیادی کنیم و با تمام وجود به میدان برویم.
سرمربی تیم سپید رود رشت در پایان به اهمیت حضور طرفداران سپیدرود در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه سردار جنگل انگیزه بازیکنان برای کسب برد را دوچندان می کند.
در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس ازساعت ۱۷و۱۵ دقیقه فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت شاگردان نادردست نشان میزبان شاگردان افشین قطبی هستند.
قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی با کمکهای مهدی الوندی و محسن سلطانی است.
دیدار رفت دو تیم با برتری یک برصفر سرخ پوشان سپیدرود پایان یافته بود.
تیم سپیدرود با ۱۹ امتیاز درمکان پانزدهم و فولاد خوزستان با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.