دانش آموزان امروز ، آینده سازان فردای جامعه میباشند

گیل نامه /  مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در اولین روز از مهرماه با حضور در هنرستان کیومرث صابری رشت ، در مراسم بازگشائی مدارس شرکت نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / جمیل حق پرست در اولین روز بازگشائی مدارس در جمع دانش آموزان هنرستان کیومرث صابری شهر رشت حضور یافت .

در این مراسم باشکوه نمایده وزیر آموزش و پرورش ، آیت ا.. فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ، دکتر زارع استاندار گیلان ، مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند .

بر اساس این گزارش ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به مناسبت آغاز فصل بازگشائی مدارس در ادامه این مراسم ، طی پیامی با تبریک فرارسیدن اول ماه مهر ، پائیز را جلوه ای زیبا از اراده حق تعالی دانسته که تلفیق آن با شروع مجدد مدارس و فصل علم و دانش  همیشه با شور و هیجان همراه است .

ایشان در این پیام دانش آموزان را آینده سازان جامعه برشمرده و اظهار داشت : فردای میهن اسلامی مرهون تلاشهای امروز شماست و مدیران ، کارشناسان و متخصصین سالهای آینده کشور برای گرداندن چرخهای اقتصادی و عرصه های اجتماعی و… از بین شما فرزندان برومند این سرزمین خواهند بود .

مدیرکل تامین اجتماعی با اشاره به تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رشادتها و غیرتمندی ایثارگران در سالهای جنگ نجمیلی ، اذعان داشت : نسل امروز باید با شناخت خوب از آنچه در حماسه دفاع مقدس با نثار جان و اهداء خون ترسیم شد در حفظ ارزشها و پاسداری از دستاوردها کوشا بوده و برای استقلال و رشد و آبادانی ایران همیشه سربلند تلاش نماید .

در پایان این پیام ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، موفقیت ، سلامتی و سال تحصیلی خوبی برای تمامی دانش آموزان آرزو نمود .

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.