خزر جان نوجوان میهمان را گرفت

گیل نامه /در حادثه غرق‌شدگی پدر و پسر مسافر در ساحل رودسر، پسر نوجوان جان خود را از دست داد و پدر نیز راهی بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  دریای خزر در کنار سخاوت همیشگی خود در برخی از اوقات خشم خود را نیز به رخ می‌کشد و سالانه شاهدیم که شماری از هم‌وطنان ما در این بزرگ‌ترین دریاچه جهان جان خود را از دست می‌دهند.

سواحل دریای خزر در کرانه استان گیلان یکی از پرمخاطره‌ترین مناطقی است که سالانه گزارش غرق‌شدگی به‌ویژه در ایام تابستان بیشتر گزارش می‌شود.

دریای خزر علیرغم شیوع ویروس کرونا و هشدارها مبنی بر شنا نکردن در مناطق ناایمن همچنان به کانون غرق‌شدگی تبدیل‌شده که یکی از آن‌ها در ساعات ابتدایی صبح امروز بود.

غرق‌شدگی پسر و پدر میهمان در سواحل رودسر به گفته اورژانس در ساعت ۶:۳۰ امروز به اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی رسید و در پی آن نیز سریعاً تیم فوریت‌های پزشکی از پایگاه اورژانس رودسر به محل حادثه اعزام شدند اما در این حادثه پسر ۱۴ ساله علیرغم تلاش‌های پرسنل فوریت‌های پزشکی جان خود را از دست داد.

گزارش‌های اورژانس حاکی از آن است که پدر ۴۰ ساله نیز پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل‌شده است.

غرق شدن هم‌وطنان در دریای خزر ازجمله موارد پرتکرار است که به جهت پیشگیری از آن از شهروندان و مسافرین بارها تقاضا شده تا برای شنا از طرح‌های سالم‌سازی دریا خصوصاً در ساعاتی که طرح‌ها فعال هستند، استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.