خبری که دلار و سکه را کاهشی کرد

گیل نامه /   بررسی ها نشان می دهد با اصلاح شدن نرخ حواله درهم و دلار در بازارهای همسایه، فشار فروش در بازار ارز تهران حکم فرما شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   

فشار فروش در بازار دلار

بررسی ها نشان می دهد با اصلاح شدن نرخ حواله درهم و دلار در بازارهای همسایه، فشار فروش در بازار ارز تهران حکم فرما شد.

خبری که دلار را کاهشی کرد

از سوی دیگر، یک خبر سیاسی موجب شد قدرت بازیگران افزایشی پایین بیاید.لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال اعلام کرده که آژانس نصب مجدد دوربین‌ها در ایران را شروع کرده است.این خبر باعث شد معامله گران نسبت به بهبود روابط سیاسی تا حدودی خوشبین شوند‌

مرکز مبادله خلاف جهت حرکت کرد

 در سمت رسمی بازار ، مرکز مبادله ارز و طلا امروز شاهد صعود قیمت دلار (اسکناس)یه کانال جدید بود. اسکناس آمریکایی بعد از چند  روز وارد کانال جدید شد.

آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ دلار با افزایش ۱۲۰ تومانی نسبت به روز گذشته، در سطح عدد ۴۲ هزار و ۸۶ تومان قرار دارد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۶ هزار و ۱۶۶ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۳۱ تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۴۵۹ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۲۶۰ تومان، ۴۱ هزار و ۹۶۹ تومان و ۱۰ هزار و ۴۱۸ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا با افزایش ۴۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۲ میلیون و ۶۳۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت طلا ۱۸ عیار  طبق سایت اتحادیه طلا و ارز در زمان نگارش این گزارش ۲  میلیون و ۷۶۸ هزارو۳۰۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۰هزار تومان افرایش را نشان می دهد.

دلار، زیر پای سکه را خالی کرد

سکه بازان هم امروز با عقبگرد نرخ دلار، به سمت پله های پایین تر حرکت کردند. سکه دیروز تا سطح ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت اما امروز تا ۳۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان پایین آمد.

اقتصاد نیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.