حل معضلات شهری نیازمند کمک همه مسئولان است

فرماندار رشت در آیین افتتاح تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان:

گیل نامه /  فرماندار شهرستان رشت در آیین افتتاح تصفیه خانه شیرابه پسماندهای سراوان گفت: حل معضلات و مشکلات شهری نیازمند کمک همه مسئولان است زیرا شهرداری به تنهایی قادر به حل همه مشکلات شهری نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامهمهندس علی فتح اللهی تاکید کرد: پسماندها معضل بزرگی برای جوامع بشری محسوب می شوند و عملکرد نادرست مسئولان در این زمینه نیز سبب می شود تبعات آن دوباره به چرخه طبیعت بر گردد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله زیست محیط و پاکیزگی آن در تداوم حیات موجودات زنده گفت: حفظ محیط زیست و مدیریت زباله ها مختص به گروه و یا قشر خاصی نیست، هم از این رو همگان باید در این مقوله کوشا باشند.

فرماندار شهرستان رشت تصفیه سه لیتر درثانیه شیرابه پسماندهای سراوان را بسیار مهم و ارزشمند خواند و افزود: انتظار داریم با ادامه روند فعالیتها، همه شیرابه های موجود در آینده تصفیه شوند.

مهندس فتح اللهی با قدردانی از تلاشهای شهردار رشت در این زمینه و همچنین همراهی دیگر مسئولان مرتبط خاطر نشان کرد: افتتاح فاز نخست این تصفیه خانه به معنای پایان کار نبوده بلکه معنی آغاز کار می دهد.

وی همچنین بر لزوم‌ پیگیری افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی نیز تاکید کرد و گفت: این مهم نیازمند کمک همه مسئولان است و شهرداری به تنهایی قادر به حل تمام‌ معضلات شهری نخواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.