حضور مدیرکل در سومین جلسه کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی‌های توسعه وعمران شهرستانی

گیل نامه /  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان هدف از تشکیل کارگروه راهبردی تعاونی توسعه و عمران را نظارت، برنامه ریزی و هدایت تعاونی های مذکور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در سومین جلسه کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی که دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ برگزار شد، هدف از تشکیل کارگروه راهبردی تعاونی توسعه و عمران را نظارت، برنامه ریزی و هدایت تعاونی های مذکور دانست و بر برگزاری منظم جلسات کارگروه و پیگیری مصوبات آن تاکید کرد.

وی تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی را با حداقل نیم درصد از جمعیت هر شهرستان، راهکاری مناسب جهت جلوگیری از فساد و رانت در پروژه ها دانست و بر حمایت همه مسئولین استانی و شهرستانی در روند ثبت و فعالیت تعاونی های مذکور تاکید کرد. در ادامه این جلسه گزارشی از روند پیگیری مصوبات و اقدامات انجام شده مطرح و هرکدام از اعضا، نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات مربوطه ارائه کردند.

پس از بحث وتبادل نظر مقرر شد پیگیری لازم از طریق فرمانداری شهرستان ها جهت زمینه سازی واگذاری پروژه های شهرستانی به تعاونی های توسعه و عمران انجام شود.

تشکیل اتحادیه استانی تعاونی های توسعه و عمران، پیگیری تفاهم نامه مشترک با وزارت کشور، آموزش تعاونی های توسعه و عمران و تهیه گزارشی از فعالیت های تعاونی های توسعه و عمران موفق کشور از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.