حضوراحمدی،نماینده مردم رشت در جهاد کشاورزی شهرستان رشت

گیل نامه / حضور دکتر احمدی،نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش مجلس در جهاد کشاورزی شهرستان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه  / بمناسبت هفته جهاد کشاورزی دکتر محمدرضا احمدی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در مدیریت رشت حضور یافته و به مدت ۲ ساعت در نشستی با حضور،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان(به نمایندگی از دکتر درجانی،رئیس سازمان) روسای ادارات،مراکز و رئیس اداره شیلات شهرستان رشت به گفت و شنود پیرامون مباحث کشاورزی شهرستان پرداختند.
دکتر احمدی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی،از عزم جدی خود برای کمک به جامعه کشاورزی استان و شهرستان گفتند.ایشان کشاورزی را از اولویت های کاری خود دانسته و ابراز امیدواری کردند، من بعد با حضور میدانی مسائل و معضلات این بخش را از نزدیک رصد خواهند کرد.
مهندس اسدی پرور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت، در این نشست ضمن ارائه آمار و گزارش عملکرد مدیریت رشت،از رتبه نخست شهرستان در جذب تسهیلات بانکی خبر دادند و پیش بینی نمودند بیش از ۷۵ درصد برداشت مزارع برنج در فصل زراعی جاری مکانیزه خواهد بود.ایشان ضمن ابراز نگرانی از عدم تخصیص ارز یارانه ای به بخش ماشین آلات کشاورزی خواستار پیگیری این مهم از طریق نمایندگان مجلس شدند.
مهندس علی اکبرنژاد،معاون بهبود تولیدات دامی در این نشست از رتبه نخست گیلان در صدور پروانه کوچک روستایی در کشور و رتبه نخست رشت در استان خبر دادند.ایشان در ادامه بیان داشتند : ۱۰ درصد گوشت مرغ کشور در گیلان تولید و ۱۵ درصد بازار مرغ تهران از مزارع گیلان تامین میشود.
مهندس خدابنده رییس اداره شیلات شهرستان رشت و رودبار در این نشست از رتبه نخست شهرستان رشت در کشور در ابزی پروری و از تولید ۱۷ هزارتنی انواع ماهی در رشت خبر دادند.
در انتهای مراسم از دو تن از فعالان حضور کشاورزی، اقایان مهندس رضی زاده فعال حوزه گل و گیاه زینتی و مهندس زارع،فعال حوزه آبزی پرور با اهدا لوح و جایزه تقدیر بعمل آمد.
پس از پایان این نشست،حضار به اتفاق دکتر احمدی نماز ظهر و عصر را در نماز خانه مدیریت رشت اقامه نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.