حضرت فاطمه (س) چهره‌ای بی‌بدیل در جهاد تبیین

شهردار رشت :

گیل نامه /سید امیر حسین علوی شهردار رشت طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – در متن این پیام آمده است:

 

 اَلسَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ

 

بانوی بزرگ اسلام خانم فاطمه زهرا (س) با ایثار، رشادتها و فداکاریهای خود به ویژه در مسیر حمایت از ولایت و ولی زمان خود حضرت علی (ع) والاترین و برترین مقام بانوی جهان را در بین جهانیان و مسلمانان از آن خود نموده و ملقب به سرور زنان عالم شدند.

 

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت فاطمه زهرا (س) چهره‌ای بی‌بدیل در جهاد تبیین محسوب می‌شوند و نقش این بانوی بزرگ اسلام در زنده نگهداشتن واقعه غدیر و جنگ روایت ها به ویژه در روزگاری که دشمن به حذف بسیاری از وقایع مهم دنیای اسلام کمر بسته بود غیرقابل وصف است.

 

خطبه فدک خانم فاطمه‌ زهرا (س) را می‌توان اوج حماسه حضرت در مقابله با جریان تحریف دانست. جریانی که با گذشت هزار و چهارصد سال هنوز هم دنیای اسلام با آن مواجه است و مصادیق بارز آن را می‌توانیم در مقابله کورکورانه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبلیغات مسموم علیه انقلاب اسلامی به وضوح مشاهده نمائیم.

 

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را محضر حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر رشت، تسلیت عرض مینمایم و از خداوند منان برای تمام زنان مسلمان جهان، به ویژه بانوان عفیفه ایران اسلامی عزت و سربلندی روزافزون و تداوم راه و سیره آن حضرت را خواستارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.