جلسه هم اندیشی رفع موانع و مشکلات تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در جلسه هم اندیشی به منظور رفع موانع و مشکلات شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان بر لزوم برنامه محور بودن اقدامات تعاونی مذکور، اطلاع رسانی صحیح فعالیت ها و افزایش ارتباط هیات مدیره با فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ در جلسه هم اندیشی به منظور رفع موانع و مشکلات شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان که با حضور محمودی فرماندار شهرستان، علیجانی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیات مدیره این شرکت تعاونی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر لزوم برنامه محور بودن اقدامات تعاونی مذکور، اطلاع رسانی صحیح فعالیت ها و افزایش ارتباط هیات مدیره با فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکید کرد.

وی در ادامه از اعضای هیات مدیره این شرکت تعاونی خواست تا با تدوین برنامه عملیاتی و منسجم و پیگیری مستمر امور اجرایی در جذب طرح های شهرستانی کوشا باشند تا مردم شهرستان از مواهب اقتصادی این فعالیت ها بهره مند شوند.

مدیرکل در انتها ابراز امیدواری کرد که تعاونی توسعه و عمران شهرستان به‌ واسطه ظرفیت اجتماعی اعضای هیات مدیره و با فراهم کردن زمینه فعالیت مردم، تجمیع سرمایه های خرد و هدایت درست و شفاف این منابع در انجام امور اقتصادی، زمینه رشد و رونق اقتصادی شهرستان لاهیجان را فراهم کند.

در ادامه این جلسه محمودی فرماندار لاهیجان نیز به اهمیت تقسیم کار بین اعضای هیات مدیره، فعال سازی کمیته های داخلی، تهیه بانک اطلاعاتی اشاره و بر حضور یکی از اعضای هیات مدیره تعاونی توسعه و عمران شهرستان در جلسات عضو شورای اداری تاکید کرد.

گفتنی است شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان لاهیجان در سال ۱۳۹۸ با تعداد ۹۲۰ عضو تشکیل شد.

شایان ذکر است شرکت های تعاونی توسعه و عمران می توانند با حداقل نیم درصد جمعیت هر شهرستان و به منظور تـسریع در رشد و توسعه شهرستان‌، هدایـت منابع مردمـی به بخش‌های تولیدی، بسترسازی برای ورود بخش‌های تعاونی و خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی تشکیل می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.