جلسه رسیدگی به مشکلات شرکت ایران پوپلین با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان

گیل نامه / جلسه بررسی و رفع مشکلات شرکت ایران پوپلین با حضور قاسم‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری،علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و سایر مدیران و مسئولین لشکری استان در کارخانه ایران پوپلین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه  /نشستی به منظور بررسی و رفع مشکلات شرکت ایران پوپلین با حضور قاسم‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری،علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و سایر مدیران و مسئولین استان در کارخانه ایران پوپلین برگزار شد.

در این جلسه علیزاده ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ایام رحلت بیانگزار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین پانزده خرداد از تلاش های مجموعه مدیریتی جدید شرکت ایران پوپلین در یک سال اخیر برای رفع مشکلات این شرکت تشکر کرد و افزود : اقدامات صورت گرفته مقطعی است و با توجه به گذشته درخشان مجموعه کارخانجات ایران پوپلین به عنوان یک برند مطرح ملی در خاورمیانه با بیش از سه هزار نیروی کار و صادارات به سایر کشورها ، انتظار می رود با تدابیر موثر و جدیت بیشتر سهامداران و سرمایه‌گذاران؛ در کنار کمک و حمایت سایر نهادها و دستگاه های اجرایی و قضایی این شرکت به جایگاه اصلی خودش باز گردد.

علیزاده در ادامه به دغدغه و مطالبات کارکنان و بازنشستگان این مجموعه از سال های اخیر تا کنون اشاره کرد و  افزود : اگر بنا باشد بخش خصوصی برای کمک به مشکلات این شرکت ورود نماید باید با جدیت بیشتر در راستای افزایش و تداوم تولید اقدام نماید تا ضمن پرداخت معوقات خود به کارکنان زحمتکش این مجموعه و سایر دستگاه ها زمینه اشتغال زایی بیشتر را نیز فراهم آورد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود در قالب پیشنهاد به اماکن و ظرفیت های گردشگری مجموعه ایران پوپلین اشاره و خاطر نشان کرد: از آنجا که استان گیلان در حوزه گردشگری فعال است سهامداران و سرمایه گذاران می توانند از اماکن و ساختمان های بلا استفاده این مجموعه برای رفع مشکلات و رونق تولید استفاده کنند.

علیزاده در پایان سخنان خود تاکید کرد، استفاده از ظرفیت های یاد شده به منزله فروش یا جداسازی مجموعه نیست و عایدات حاصل ، باید در جهت افزایش تولید ، حفظ و افزایش اشتغال پایدار در این شرکت صرف شود.

سپس قاسم نژاد نیز هدف از برگزاری این جلسه را در پی نشست اخیر کمیسیون کارگری استان و مشاهده مشکلات و بررسی میدانی شرکت ایران پوپلین عنوان کرد و افزود: این شرکت در گذشته از شرکت های بزرگ در حوزه تولیدات نساجی کشور و یکی از ارکان بزرگ اشتغال در استان بود که در سال های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است که باید با تلاش و همفکری جمعی برای رفع موانع و مشکلات موجود بکوشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان همکاری با شرکت های خصوصی را یکی از اقدامات مناسب برای بهبود شرایط دانست و تصریح کرد : فروش املاک و ماشین آلات این شرکت و هرگونه جداسازی به عنوان خط قرمز برای مقامات و مسئولین اداری، اجرایی و قضایی استان است و تصمیمات و راهکارهای سهامداران و سرمایه گذاران باید به نحوی باشد که منجر به گسترش و افزایش تولید و اشتغال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.