جزئیات فروش فوری جیلی آزکارا با قیمت قطعی + جدول آذر ۱۴۰۲

گیل نامه /    مرحله ششم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در روز دوشنبه مورخ ۱۳/ ۹/ ۱۴۰۲ آغاز شد و در پایان روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه به پایان رسید. در این طرح، امکان انتخاب خودروهایی همچون چانگان های سایپا، زوتی DL5 پارس‌خودرو، جتاهای ماموت خودرو، جیلی آزکارای فردا موتور و … در دسترس آن دسته متقاضیانی قرار گرفت که در نوبت اول ثبت‌نام کرده و اولویت‌بندی شده بودند.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      حال که فرایند انتخاب خودرو به پایان رسیده است، فردا موتور در وب‌سایت رسمی خود فراخوان واریز وجه را برای متقاضیان کراس اوور جیلی آزکارا صادر کرده است.

در طرح فروش جیلی آزکارا با موعد تحویل ۶۰ روزه، این خودرو با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عرضه شده است. بدین ترتیب، متقاضی می‌بایست در هنگام ثبت‌نام، ۷۰۰ میلیون تومان وجه را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده و پس از صدور دعوت‌نامه، نسبت به تکمیل وجه خودرو اقدام کند.

جدول شرایط فروش فوری جیلی آزکارا در آذرماه ۱۴۰۲

نام خودرو قیمت علی‌الحساب پیش‌پرداخت حین ثبت‌نام مبلغ واریزی پس از صدور دعوتنامه مهلت ثبت‌نام و تکمیل وجه موعد تحویل خودرو
جیلی آزکارا ۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان تا انتهای آذرماه ۶۰ روز کاری

جیلی آزکارا به عنوان مدل ۲۰۲۳ و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، قرمز و طوسی به دست مشتریان ایرانی خواهد رسید. این خودرو به سبب طراحی جلوپنجره، ظاهری متفاوت نسبت به سایر کراس اوورهای چینی موجود در بازار دارد و مهم‌ترین مزیت آن، انتقال نیروی موتور روی چهار چرخ است.

این خودرو از سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده و به موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌ها وارد می‌کند.

خودروبانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.